Kategória: Aktuális.

Az Avon Magyarország értékesítési rendszere új online rendelési felülettel bővül, az új platformhoz kapcsolódó feladatok ellátását a Geometry Globalra bízta a kozmetikai cég. Az aktivációs ügynökség felel a következő három évben az online rendelési felület ügyfél-adatbázisának menedzseléséért és üzemeltetésért, valamint az email marketing teljes körű bonyolításáért.

Emellett az együttműködés kiterjed e-commerce- és marketing tanácsadói tevékenységre és tréningek szervezésére. Eseti megbízások keretében az ügynökség online és offline grafikai és szövegírási feladatokat is végez az Avonnak.

A meghívásos tenderen kilenc ügynökség vett részt, közülük három került shortlistre: a Geometry Globalon kívül a Carnation és a Café Connection.

A két cég együttműködésének már van előzménye. Az Avon és stratégiai partnere, a NANE Egyesület idén tavasszal már felkérte a Geometry Globalt (akkor még Grey/G2 Budapestet), hogy készítsen egy aktivációs kampányt, amely felhívja a figyelmet a nők elleni erőszakra és társadalmi párbeszédet indít el a témában. A kampány májusban zajlott.
(BrandTrend)