Kategória: Aktuális.

A reklámértékesítéssel foglalkozó csoportok Vaszily Miklós vezérigazgató közvetlen irányítása alá kerülnek miután Kozári István értékesítési és marketing igazgató úgy döntött, hogy január 1-jével távozik a vállalattól és saját vállalkozásba kezd.

„Az elmúlt három évben az Origo Zrt. üzleti stabilitásának, fenntarthatóságának megteremtése érdekében dolgoztunk. Piacvezető portfóliónk és innovatív médiaipari befektetéseink mellett  ma már elmondhatjuk, hogy az Origo egy üzleti szempontból is sikeres, digitális média és szolgáltató vállalkozás. A vállalat arculatának teljes átalakulása és az Infoparkból való elköltözésünk nem csupán látszólagos változásokat rejtett, hanem komoly struktúrális, szervezeti és folyamati megújításokat is végeztünk. Mára az Origo ügyfelei elégedettségére, a reklámpiac stabil és fontos szereplőjeként szerepel.” – mondta el Vaszily.

Az értékesítési csoportok vezetése terén nem történik változás. Kozári távozásával továbbra is Magyarfalvi Éva látja el a kiemelt ügynökségi terület vezetését, Vági Róbert a direkt értékesítési csoport vezetőjeként pedig bővülő direkt értékesítői csapattal fogja kiszolgálni a nem ügynökségekkel dolgozó, a display és digitális piacon aktív hirdetőket. A hirdetési operációs vezetői tevékenységet, a kampánymenedzsmentet, inventory és hosszútávú kereskedelmi-értékesítési megállapodásokat a Grégász Zsolt által vezetett csoport fogja továbbra is ellátni.

A marketing és kommunikációs terület átszervezése jelenleg folyamatban van. Ezért ott a korábbi marketing menedzserek veszik át a távozó vezető feladatait.

Kozari_Istvan_001

Az értékesítési és kommuniációs terület megújításában Kozári István jelentős szerepet játszott: egységesítette a portfólió erősen diverzifikált elemeit, közös értékesítési struktúrába rendezte a korábban üzletágakra szervezett értkésítést, többcsatornás értékesítési rendszert épített fel, új alapokra helyezte az Origo árazási és értékesítési politikáját, majd a megújulás irányítását a vállalat arculatának és külső megjelenésének az új értékrendszerhez igazításával folytatta. Az elmúlt három és fél évben az Origo Zrt. megerősítette piaci részesedését az online display piacon és emelett a portfólió legerősebb elemein prémium minőségű felületeket vezetett be a reklámpiacra.

Kozári továbbra is a  média és reklámipar hazai fejlesztésében fog aktív részt vállalni, elsősorban képzéssekkel és tréningekkel, valamint az iparág üzletfejlesztési kérdéseivel kíván foglalkozni.
(BrandTrend)