Kategória: Aktuális.

A jövő év január 1-től Kovács Zoltán, a kirowski Isobar vezetője veszi át a kirowski Isobart, a Carat Hungary-t, az iProspect-tet, a Posterscope-ot és a Vizeumot is magába foglaló Aegis Media magyarországi cégcsoportjának vezetését. Hajós Katalin csaknem 20 éven át látta el ezt a feladatot; most új szerepben osztja meg több mint 30 éves felsővezetői tapasztalatát a Magyar Női Karrierfejlesztési Szövetség projektjeiben, tanácsadóként pedig továbbra is támogatja az Aegis Media Hungary működését.

Hajós_Katalin

Hajós Katalin 1996-ban lépett be az első hazai független médiaügynökség igazgatójaként, és vezetésével a kezdetben mindössze nyolc munkatárssal működő cégből 150 fős cégcsoport épült. Működése alatt az Aegis Media Hungary a klasszikus médiaügynökségi portfólió kibővítésével, a kirowski Isobar és a Posterscope akvizícióin keresztül vált a mai sikeres, friss és modern, a különféle kommunikációs feladatokra teljes körű és hatékony megoldásokat kínáló szolgáltatóvá.

Kovács Zoltán, a kirowski Isobar digitális fókuszú kommunikációs ügynökség vezetője az Aegis Media Hungary élén a cégcsoport jövőbeni stratégiai fejlesztéséért lesz felelős, amelyben meghatározó szerep jut a kirowski Isobar-nál sikeresen alkalmazott digitális gondolkodásmódnak: a kreativitás, a média és a technológia lehetőségeit kihasználva segíteni a márkák és a fogyasztók közti párbeszédet a gyorsan változó média és technológiai környezetben.

Kovács_Zoltán_movember

„Az Aegis az első olyan ügynökségi csoport a világon (és így Magyarországon is), mely nem versenyezteti különböző ügynökségeit az ügyfélbevételekért, hanem ügyfélfókuszú működési modelljével számos kommunikációs ügynökségi kompetenciáját egyetlen profit centrumként kezeli. Ily módon garantált, hogy a cégcsoport az ügyfél szempontjából a legjobb megoldást ajánlja, mindegy, hogy kreatív, média vagy digitális területről van szó.” – mondta Kovács Zoltán.

Kovács Zoltán több mint tíz éve látja el a kirowski Isobar (korábban kirowski) ügyvezető igazgatói feladatait; ezekben az években vált az ügynökség Közép-Kelet-Európa egyik legnagyobb digitális ügynökségévé és vezető kommunikációs specialistává Magyarországon. 2007-től az Isobar Global CEO-jaként fontos szerepet játszott az Isobar-hálózat globális, majd közép-európai fejlesztésében. Kovács Zoltán több mint két évig szolgált az egyik technológiai inkubátor elnökeként, valamint számos online és technológiai vállalkozás alapítója, befektetője.

(BrandTrend)