Kategória: Aktuális.

Egyedi, a klasszikus PR- tevékenységen túlmutató megbízást adott a Novartis gyógyszervállalat a Red Lemon Mediának. Az ügynökség meghívásos tenderen nyerte el egy új gyógyszer bevezetése körüli kreatív feladatok egy részét. A Novartis az arculati elemek és a szlogen kidolgozását, valamint a kommunikációhoz kötődő tájékoztatók, ajándéktárgyak tervezését, grafikai kivitelezését bízta a Red Lemon Mediára. Mindez összhangban áll az ügynökség azon törekvésével, hogy a jövőben a PR-tevékenységen túl is bővítse szolgáltatásai körét.

Ugyancsak az ügynökséget kérte fel kommunikációs célkitűzéseinek támogatására a Jófogás.hu. Az online apróhirdetési oldal hosszútávú megállapodást kötött a Red Lemon Mediával, amely hagyományos és nem hagyományos PR-megoldásokkal, B2B és B2C tevékenységgel segíti a Jófogás.hu-t.

A Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (NÉBIH) meghívásos tenderen választotta ki a Red Lemon Mediát. Az ügynökség feladata a NÉBIH tevékenységének szélesebb körű ismertetése, amely magában foglalja televíziós spot kampányok tervezését és gyártását, PR-tevékenységet és marketingfeladatokat is. A NÉBIH ellenőrző hatóságként felel azért, hogy az élelmiszerbiztonság megvalósuljon – a termőföldtől az asztalig, ingyenes zöld számán pedig mindenkitől várja a bejelentéseket.

A Red Lemon Media olyan projektek és cégek sajtómunkálatait végzi, mint például a TEVA, a Class FM, a Jack Daniel’s, a Finlandia, a Jóban Rosszban, a Coca Cola HBC Mo – Famous Grouse márkája, az EFOTT, a VIVA, az MTV, a Comedy Central, a Nickelodeon, a SportKlub vagy a Universal Channel.
(BrandTrend)