Kategória: Aktuális.

A személyes ügyfélkiszolgálás kategóriában a nagyvállalatok között a Provident Pénzügyi Zrt., a közép- és kisvállalatok között a Mercedes-Benz Hungária Kft. nyerte el a „Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban” címet. Telefonos kategóriában nagyvállalati szinten a Magyar Telekom Nyrt., közép- és kisvállalati szinten szintén a Mercedes-Benz Hungaria Kft. bizonyult a legjobbnak, aki ezzel két kategóriában is elnyerte a díjat. Elektronikus ügyfélkiszolgálásban – ahol vállalati méret szerint nincs külön kategória – a Samsung Electronics Magyar Zrt. az év kiváló ügyfélkiszolgálója.

A díjazottak listája: Díjazottak 2013

KUD_dijazozzak_2013

A ClientFirst Consulting Kft. által életre hívott verseny legfőbb célja a magyarországi ügyfélkiszolgálási kultúra fejlesztése. A 2009-ben indított program lehetőséget ad a részt vevő vállalatoknak ügyfél-kiszolgálási színvonaluk összehasonlítására ágazatokon belül és ágazatok között is. A megmérettetés során a hazai, de nemzetközi hátterű vállalatok és a magyar tulajdonú vállalatok is versenyeznek egy-egy kategórián belül, ami azt jelzi, hogy a magyar tulajdonú középvállalkozások is egyre nagyobb hangsúlyt fektetnek a kiváló ügyfélkiszolgálásra és sok esetben fel is veszik a versenyt a nagy tapasztalattal rendelkező nemzetközi hátterű cégekkel.

Az objektív kép kialakításához egy-egy vizsgálat során egy adott cég több száz saját ügyfelének véleményét kérdezik meg a kiszolgálásáról, és akár száznál több próbavásárlást is végeznek. Az idei verseny során a próbavásárlók több mint ezer helyszínt teszteltek, és közel 220.000 kérdésre adtak választ. A megmérettetés során több mint 7.000 ügyfelet kérdeztek meg, és közel 1.500 próbavásárlói tesztet értékeltek a szervezők, amely alapján kialakult az részt vevő cégek rangsora.

A Díj odaítéléséhez számos kritériumnak kell megfelelniük a pályázóknak, a rangsorolás alapjául szolgáló eredmények konkrét méréseken alapulnak. „Egy-egy résztvevő vállalat eredményeit 60 százalékban saját ügyfeleinek az ügyfélkiszolgálással való elégedettsége határozza meg, 40 százalékban pedig az általánosságban elvárt vevőkiszolgálási sztenderdek megvalósulása, amit mystery shopping-gal (próbavásárlás) mérünk.” – hangsúlyozza Mózes István, a szervező ClientFirst Consulting ügyvezető partnere.

„Az értékeléseket követően a résztvevő cégek helyezéstől függetlenül olyan piaci és vevőkiszolgáláshoz kapcsolódó adatokhoz, iránymutatásokhoz, trendekhez juthatnak hozzá, melyek fontos fejlődési lehetőséget jelentenek az értékesítési és az ügyfélkapcsolati részleg, ezáltal az egész vállalat számára.” – hangsúlyozza Kricska István, a ClientFirst Consulting ügyvezető partnere. „Többek között ennek is köszönhető, hogy a Díjat a szakma elismeri és sokra tartja.” – teszi hozzá.

A 2013-as „Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban” üzleti verseny díjátadó gálával és kapcsolódó szakmai konferenciával zárult november 7-én. A szervezők izgalmas, aktuális témákkal, nagynevű előadókkal várták a szakma érintettjeit. Az eseményen árusított tombolák eladásából befolyt összeggel a ClientFirst Consulting Kft. a Madarász utcai Gyermekkórház Gyermekkor Alapítványát támogatja.

A Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban Díj szakmai támogatója a Budapesti Kommunikációs és Üzleti Főiskola, a verseny jogi tisztaságát a Taylor Wessing e|n|w|c nemzetközi jogi iroda szavatolja.
(BrandTrend)