Kategória: Aktuális.

Céljuk, hogy a szolgáltatói és a megrendelői oldal egyaránt képet kapjon a szektor trendjeiről, technikai hátteréről, humán-erőforrás felépítéséről.

Az iparági összefogás a szektor minden szereplőjének érdeke, így a pilot projekt jelleggel indított insight kutatás in-house és outsource call centereknek egyaránt szól. Ennek köszönhetően a kutatás friss és pontos adatokkal segíti majd a szektor hatékonyabb működését.

Azoktól a cégektől, akik házon belül saját részre működtetnek Contact Center-t, a tagozat az In-house kérdőív kitöltését kéri, mely az alábbi linken érhető el:

http://online-kerdoiv.com/index/view/hash/7db192dbadca99f921357b2a0a4f1494

Az alábbi linken található Outsource kérdőív pedig azoknak a cégeknek készült, akik Contact Center szolgáltatást nyújtanak:

http://online-kerdoiv.com/index/view/hash/4b268427a6f59a5910f0999e8de3dde8

A kérdőívek kitöltési határideje: 2013. október 31.

A kutatás eredményei november 6-án a Partnering CE Expo rendezvényen kerülnek bemutatásra.

A kutatás szakmai partnerei a Partnering Central Europe, a MULTICOM, a Paradise Solution, Kapronczay Gáspár és a Bisnode Magyarország.

(BrandTrend)