Kategória: Aktuális.

A kábelszolgáltató és digitális ügynöksége, a Fastbridge a kiadvány arculatához illeszkedő, natív hirdetési koncepciót dolgozott ki. A kábelszolgáltató a !!444!!! karaktersort alkalmazta, mind a kiadvány jellegzetes arculati elemeit és stílusát. A sokak számára egyszerűnek tűnő kampányelemek komoly érdeklődést váltottak ki a látogatók között, és a konverziós eredmények is igazolták a taktikai elképzelés létjogosultságát.

„A UPC számára nem csak szolgáltatásaiban fontos a szórakoztatás  –  szándékunk az volt, hogy a lehető legjobban az adott felülethez, megjelenési környezethez illetve a 444 olvasóinak az igényeihez igazítsuk a megjelenésünk formáját és tartalmát.”nyilatkozta Kiss Virág, a UPC kommunikációs vezetője.

„A hétköznapi megbízásokon túlmutató kihívások adják meg a tevékenységünk savát-borsát. A szükséges összetevők: egy jó és egyszerűsége miatt is nagyon erős ötlet, kifejezetten az adott helyre szabva, mindez egy fogékony és támogató hirdetővel. Öröm és boldogság az ilyen munka, és ahogy láttuk, az olvasók is szerették.” – nyilatkozta a kampánnyal kapcsolatban Erős Attila, a Fastbridge ügyvezetője.

A kampányban a cikkek végén elhelyezett ’highlight’ nevű, kiemelő színnel hangsúlyozott szöveges hirdetés dominált, kiegészítésül pedig 300*250-es standard bannerekben találkozhattak a felhasználók az „üzenettel”. Az utóbbi formátum mellett szólt, hogy asztali számítógépen és mobileszközökön is egységesen jelent meg a reszponzív kialakítású 444.hu különböző felbontású felületein.

A kampányban megismerkedhettek az olvasók a 444.hu szerkesztőségének virtuális tagjával, Promó Ottóval is, aki az érdeklődők számára helyben megfejtette a hirdetések üzenetét.

„A kampányban alkalmazott három hirdetési forma mindegyike beváltotta a velük kapcsolatos elvárásokat, egyaránt jól teljesítettek a látogatók figyelmének felkeltésében és konverziós mutatóikban is.”, mondta Szabó Ákos, az Adaptive Media értékesítési és üzletfejlesztési vezetője.

„Öröm volt látni, hogy egy jelentős hirdető ennyire komolyan veszi a kampányának tartalmi és arculati kontextusát, és ötletesen, könnyedén alkalmazza a natív hirdetés alapelveit a gyakorlatban.”, tette hozzá Kardos Gábor, a 444.hu kiadójának operatív vezetője.

„Kölcsönösen minden szereplő számára ez a legelőnyösebb: az üzenet jobban felkelti az érdeklődést és kevésbé tolakodó, a lapból nem lóg ki, nem üt el tőle. Az olvasó pedig szintén nem egy tőle idegen stílusú anyagot lát, és gyorsan a megfelelő információhoz juthat, ahogy azt a 444-en megszokta és elvárja.” – mondta el az ötletről Szávuly Krisztián, a UPC online vezetője.

(BrandTrend)