Kategória: Aktuális.

A tenderre az ügynökség teljes körű kommunikációs stratégiát vitt, amelynek célja a Vénusz márka imázsának átalakítása, valamint a Floriol és a Bords Eve brandek imázsépítése. Az ügyfél nem csak a kreatív megvalósítást, de a komplex, sokféle felületre tervezett kommunikációs stratégia megvalósításának minden lépését a kirowskira bízta.

„Egyaránt stratégiai és vizuális szempontból nagyon meggyőzőnek találtuk a tenderprezentációt, a magas színvonalú ügyfél-kezelést pedig már volt lehetőségünk megtapasztalni a korábbi promóciós együttműködések során – így biztosak vagyunk a döntésünkben, és a márka kommunikációk sikerében.” – mondta Dancsó Anita, a Bunge Market Development és marketingmenedzsere.

venusz-tender-kiro

A kirowski Isobar ebben az évben már különféle kommunikációs kampányokban dolgozott a Bunge-nak. Az egyik legsikeresebb ezek közül a Vénusz Naptábor volt: az aktív kommunikációs kampánnyal kísért imázsépítő programban 87 gyerek nyaralhatott a Balatonnál a nyáron.

A Bunge Zrt. (korábban Cereol Rt.) anyacége a Bunge Limited, a világ egyik legnagyobb olajosmag-feldolgozó vállalata, mely Európa mellett aktív az USA-ban, Kanadában, Dél-Amerikában és Ázsiában is.

A Bunge egy újabb olyan ügyfele a kirowski Isobarnak, amely a teljes körű kommunikációs tevékenységét a digitális szemléletű ügynökségre bízza. A Bunge jövő évi kampánya is arra épül majd, hogy az ügynökség a kreativitás, a média és a technológia lehetőségeit kihasználva segíti márkák és a fogyasztók közötti párbeszédet.

(BrandTrend)