Kategória: Aktuális.

A jelenleg a szolgáltató magyarországi reklámtevékenységét irányító szakember az újonnan létrejövő Head of Brand and Communications Strategy pozíciót foglalja el a brit központú vállalat londoni nemzetközi főhadiszállásán.

A feladat – ahogy a pozíció neve is mutatja – nem az egyes országok kampányai fölötti operatív vezetést jelenti, hanem a hosszútávú reklám-, márka- és kommunikációs stratégia kigondolását. A Vodafone a mobilmultikhoz képest lazán kezelte a központi irányítást a reklámban: futottak ugyan globális kampányok, de akár olyan közeli országok, mint Csehország, Magyarország és Olaszország reklámmegoldásai is nagyban különböznek. Egyelőre a Londonban zajló átszervezés és a globális márkacsapat megerősítése mögött ugyanis kiolvasható a szándék, hogy ez változzon. – írja a forbes.blog

szabo-bela-vodafone-global

A szakember korábban a Leo Burnett reklámügynökség budapesti irodájának stratégiai vezetője, előtte pedig az Adviola és a Young & Rubicam ügyfélkapcsolati vezetője volt.

A Szabó Bélával készült 2013. augusztusi BrandTrend beszélgetés itt hallgatható meg, vagy akár el is olvasható:

“Posztmodern világban élünk”

(BrandTrend)