Kategória: Aktuális.

A Digitália konfernciát a megelőző két évben a Grabowski Kiadó egyedül rendezte meg, a Médiapiac Konferenciák részeként. Az együttműködéstől a felek a Digitália márka további erősödését várják, ez egyben a konferencia átpozicionálásának egyik első lépése is.

„A konferenciapiac zsúfoltnak tűnik, ám valóban releváns, az adott piac leglényegibb kérdéseire fókuszáló esemény nagyon kevés van. Azt szeretnénk, ha a Digitália ilyen konferencia lenne, miközben az elérését, piaci hatását növeljük. A Digitália eddig kereste a helyét, de a piacról rengeteg bíztatást kaptunk, és ennek nyomán szántuk el magunkat az együttműködésre. A Smartmobil csapata professzionális, kiváló konferenciát építettek fel, így bízunk az együttműködés sikerében” – nyilatkozta Szakács László, a Grabowski Kiadó ügyvezető igazgatója, aki azt is elmondta, hogy a Médiapiac csapata az év utolsó negyedévében újabb nagy dobásra készül.

„Örömünkre szolgál, hogy idén a Médiapiaccal közösen szervezhetjük a Digitália ’13 konferenciát. A Smartmobil néhány év alatt az ország és a régió meghatározó mobiltechnológiai konferenciájává vált. A szervezés során felhalmozott tapasztalatainkat felhasználva szeretnénk a Médiapiaccal közösen egy hasonlóan izgalmas és színvonalas konferenciát megvalósítani, melynek keretében a legfrissebb szakmai nézőpontok kerülnek terítékre” – tette hozzá Dobó János, az Endless Solutions ügyvezető igazgatója, a Smartmobil konferencia főszervezője.
(BrandTrend)