Brands make the world go round.
We keep them growing.

www.markatanacsadas.hu
Menu
  • MÁRKATANÁCSADÁS
  • BRANDING KONFERENCIA
  • KEREKASZTAL
  • CSR HÍREK

BrandTrend

  • facebook twitter youtube
    • .
      • Márkás beszélgetések
      • Nézettség
      • Média
      • Dizájn és innováció
      • Karrier
      • Ügynökség
      • Kutatás
      • Personal Brand
      • Piac
      • Márka és jog
      • Falfirka
      • Szubjektív
      • A hét idézete
      • A hét képe
      • Videó
      • Napi chart
      • Archivum

    Mesut Özil, az új futball brand

    2013.08.19
    Kategória: Aktuális.
    Címkék: brand, futball, logó, Mesut Özil, Real Madrid, és storytelling.

    Mi kell a sikerhez ? Meghatározható-e a piaci értéke egy sportolónak csak az eredményei alapján ? Valószínüleg nem. A termékek és innovációk másolhatók. A legnagyobb respektet kiérdemlő  sportteljesítmények is a mögötte álló személyiség nélkül csak tiszteletreméltó adatok. A márkaépítés a sportban sem elkerülhető, akár  ha Beckham, vagy a többi sztár példáját nézzük.

    A futball- és sportsztárok felépített, önálló, kidolgozott személyes márkák a hozzá tartozó arculattal, logoval. A personal brand-ek tekintetében a valódi nagyok, Messi, Ronaldo által fémjelzett elit csapatba lép be most a Real Madrid középpályása, Mesut Özil is. A Sky Pay-TV és a frankfurti  Ogilvy & Mather nemcsak egy márkalogo-t, hanem a világszinten működő  “Big IdeaL”  program keretében a célcsoporthoz  és márkához illeszkedő  storytelling koncepciót is kidolgozott a Real Madrid futballistájának.

    ozil_logo

    A sportmarketing piacot eddig gyakran a kapcsolatok irányították, és viszonylag jutalék centrikusan működött.  A Sky és az Özil Marketing most a top kereskedelmi márkák fejlesztésében bevett módszerekkel dolgoznak. Tudatosan építkeznek, hogy valóban megtalálják azokat a faktorokat, amivel Özilt, mint reklámhordozót piacosítani tudják.

    “Ezzel a kooperációval egy teljesen új utat járunk személyiségek márkásításában” – mondta Matthias Trott, a Faces4Brands veztője a Sky Media Network-nél. “Büszkék vagyunk, hogy  e kooperációban részt vehetünk.” – mondta az Ogilvy németországi vezetője, Thomas Strerath.

    Az “Özil márka” bevezetését piackutatások előzték meg Özil márkaértékeinek megtalálásához. A márkamag megtalálása, a célcsoport és a kulturális környezet  megvizsgálása elkerülhetetlen a sikeres márkák építéséhez.  

    Mesut Özil az új emblémájáról  így nyilatkozott: “azért szeretem, mert  egyszerre kreatív és zseniálisan egyszerű”.
    (BrandTrend)

    KAPCSOLÓDÓ CIKKEK

    1. Új csapattag a Starbucks-nál
    2. Magyarország hídfőállás a kínai márkák számára
    3. ”Csatlakozz rá a szakmára!” – Brand Camp
    4. Pelé márkanagykövetként aláírt a Volkswagennek
    top5
    • Impresszum 10 views
    • Új reklámfilmmel jelentkezik az Apranax Dolo 9 views
    • Szakmai szervezetek 7 views
    • Jogi tudnivalók 6 views
    • Kapcsolat 6 views

    imedia.logo_.fekete
    611
    Márkás beszélgetésekNézettségMédiaDizájn és innovációKarrierÜgynökségKutatásPersonal Brand
    Márka és jogFalfirkaSzubjektívA hét idézeteA hét képeVideoNapi chartArchívum

    Copyright (c) 2004-2018

    Szakmai szervezetek

    Impresszum

    Jogi tudnivalók

    Kapcsolat

    Médiaajánlat

    Menu
    • MÁRKATANÁCSADÁS
    • BRANDING KONFERENCIA
    • KEREKASZTAL
    • CSR HÍREK
    Adatkezelési tájékoztató
    A weboldalon cookie-kat használunk, amik segítenek nekünk, hogy a lehető legjobb szolgáltatást nyújthassuk.RendbenRészletek