Kategória: Aktuális.

Az Európa több országában is jelenlévő nemzetközi cég több évtizedes és sokrétű tapasztalattal rendelkezik a direkt értékesítés piacán.  Ezt a tudást és tapasztalatot kívánja megosztani itthon a Direkt és Interaktív Marketing Szövetséghez történő csatlakozással, valamint  részt kíván venni a szövetség munkájában, a magyar direkt marketing további erősítésében.

A két alkalommal Európa, egy alkalommal pedig a világ legjobb call-centerének választott 4Life Direct a legmagasabb szakmai standardok szerinti működésével Magyarországon is növelni kívánja a call-centeres értékesítés iránti fogyasztói bizalmat, amely révén reményei szerint hozzájárul a 4,6 milliárdos hazai piac bővüléséhez is.

A 4Life Direct életbiztosítás közvetítő tavaly év végén lépett a magyar piacra, amelyben a válság ellenére növekedési potenciált lát a direkt módon értékesített kockázati életbiztosítások szegmensében. A cég értékesítési módszerét tekintve egyedülálló hazánkban: a 4Life Direct az egyetlen olyan életbiztosítás közvetítő Magyarországon, amely TV-reklámokra alapozza értékesítési tevékenységét. A cég több díjjal is elismert call-centere csak az olyan ügyfelekkel van kapcsolatban, akik már jelezték érdeklődésüket a cég és közvetített termékeik iránt.

A cég elnöke, Bruce Howard úgy nyilatkozott: „örömünkre szolgál, hogy a magyarországi fogyasztók számára is elérhetővé tettük többszörösen díjnyertes termékeinket és szolgáltatásainkat. Fontos megjegyezni, hogy a piacra lépés a magasan képzett magyarországi munkaerő nélkül nem sikerült volna.”
(BrandTrend)