Kategória: Aktuális.

Az Enterprise Investors kockázati tőkealapja, az Enterprise Venture Fund I eladja 34,65%-os részesedését a régió legnagyobb, digitális reklámfelületet értékesítő független hálózatában, a Ballroom Internationalben.

A Ballroom hálózata meghatározó a kelet-közép európai és a török piacok digitális médiapiacán, egyben az egyetlen jelentős partner a régióban megjelenni kívánó reklámpiaci szereplők számára.

Szolgáltatásainak három meghatározó csoportja a display hirdetések és hirdetési platformok értékesítése, a keresőmotor optimalizálás és hirdetés-kiszolgáló rendszerek, valamint a videóhirdetések.

Lengyelországban a Ballroom International három márkanéven ismert, az Evolution Media Net, az iBillboard és a ClickMotion. A csoport magyar tagja az Adaptive Media, az Intren, illetve a közelmúltban alapított, a legmodernebb technológiákat kínáló Videohouse. A Ballroomtöbb mint 50 millió egyéni felhasználóval, 200 alkalmazottjával a Törökországban, Lengyelországban, Magyarországon, Csehországban és Romániában található irodái 2012-ben összesen 30 millió eurós bevételt értek el. 

“Az eddigi kiemelkedő eredmények keltették fel egy vezető piaci szereplő figyelmét, aki megkeresett minket ajánlatával, melynek feltételei is megerősítik, hogy a cég remek mutatókkal bír és további terjeszkedése várható. Büszkék vagyunk rá, hogy részesei lehettünk egy ilyen remek cég fejlődésének.” – nyilatkozta Rafał Bator, a EI befektetésért felelős partnere. 

Az Enterprise Investors egyike Kelet-Közép-Európa legnagyobb kockázati- és magántőke társaságainak, irodákkal Varsóban, Bukarestben, Prágában, Pozsonyban és Budapesten.
1990-es alapítása óta nyolc alapot hozott létre, összesen 2 milliárd eurót meghaladó tőkével. 1,6 milliárd euro értékű megvalósult befektetése 130, különféle iparágakban tevékenykedő vállalkozás felvásárlását tette lehetővé Lengyelországon kívül Bulgáriában, Romániában, a Cseh Köztársaságban, Szlovákiában, Magyarországon és a balti államokban. Eddig mintegy 100 vállalkozásból szállt ki, összességében 2 milliárd eurót realizálva.
(BrandTrend)