Kategória: Aktuális.

Az origo a megújulásról  levélben tájékoztatta a BrandTrend-et:

“Örömmel ajánlom figyelmedbe Gazda Albert főszerkesztőnk szavait az elmúlt hónapok munkájának eredményeképpen kedden késő este megújult origo.hu portálunkról.

Sokan és sokat dolgoztak azért, hogy ez megtörténhessen. Uj Péter jött, gondolkodott velünk, segített kívülről látni a múltunkat és jelenünket, megmutatta, hogy szerinte mit hoz a jövő.  A feladatra összeállt egy kiváló csapat, fejlesztőkből, szerkesztőkből, project vezetőkből, grafikusokból és designerekből, akik együtt folytatták a gondolkodást, rajzolgatást. Vívtunk csatákat, néha elvesztünk  dilemmákban, húztunk, kiegészítettünk, újraterveztünk, hozzáadtunk, tagoltunk, méreteztünk, szavaztunk, dolgoztunk.

Közel hat hónap és egy kitartó csapat fáradhatatlan munkájának eredményét látjátok az origo.hu-n úgy, ahogy azt együtt megálmodtunk.

Nekem azért tetszik mert letisztult, modern és friss. Jól tagolt és izgalmasan aktuális, mindig pörög. A rovatdobozok helyett bevezetett témaszekciók és azok rugalmas szerkesztése, valamint a korábbinál jóval több és nagyobb kép, videó gondoskodik arról, hogy naponta többször is vissza kelljen ide jönni. Tényleg.

Év elején arról beszéltünk, hogy az Origo nem csak hírportál. Az új arculatunkkal és szerkezetünkkel pedig lehetővé tesszük, hogy reklámfilm nélkül is egyre többen lássák, hogy az Origo-ban minden benne van. Még az is, amire az olvasóink nem gondoltak, vagy esetleg eddig nem nálunk keresték.

Eddig.

Tény, hogy fontos volt számunkra a piaci és hirdetői igényeknek való jobb megfelelés is.  Nagyobb, több, látványosabb mindaz, amit a reklámpiac számára kínálunk, az OTP-nek pedig külön köszönjük a bizalmat, hogy az új Origo első napjának kiemelt hirdetője lett.

Végül, de nem utolsó sorban: a kapcsos zárójel. Szerettük, megkülönböztetett. De elmúlt, már inkább volt korlát, mint támasz. Lebontottuk, megyünk tovább előre, ahogy eddig is tettük.

Folytatjuk.”

origo-regi-es-uj

(BrandTrend)