Kategória: Aktuális.

A Portfolio Night megint lehetőséget ad a reklámszakmába igyekvő fiataloknak, hogy megmutassák, mit tudnak: május 22-én a kirowski Isobar és az Umbrella újra megszervezi Budapesten a portfolió szemlét.

Budapesten idén ismét 60 fiatalt vár 20 kreatívigazgató a Portfolio Night-ra (PN).  A PN a reklámszakma országokon átívelő portfolió szemléje, találkozó kreatívigazgatók és pályakezdők között, lehetőség a reklámszakmába való bekerülésre és egy újabb platform a kreatív gondolkodásra. A PN Budapesten a fiatalok 15 perces rapid randik keretében egyenként három kreatívigazgatónak mutathatják meg az ötleteiket és kaphatnak hasznos visszajelzéseket. A különösen ügyesek akár állásajánlathoz is juthatnak.

A PN-t a világ számos országában egy időben szervezik.

Portfolio_Night

A PN Budapestre a belépő az Eventbrite oldalán vásárolható meg, 25 dollárért.

A következő hetekben a PN Budapest Facebook oldalán a legismertebb magyar kreatívigazgatók mondják el, ők hogyan kerültek be a szakmába és szerintük miért érdemes részt venniük a pályakezdőknek a Portfolio Night-on.

Az esemény tavaly volt tíz éves. A PN idei globális kommunikációját az Oreo Super Bowl reklámról elhíresült 360i ügynökség készíti.
(BrandTrend)