Kategória: Aktuális.

Sajnos azonban, vannak dolgok, amelyeket nem lehet ellenőrzés alatt tartani és amelyek automatikusan arra ítélnek néhány jó ötletet, hogy feledésbe merüljenek. Ugyanakkor van mód arra, hogy a régmúlt hirdetéseit átvarázsoljuk úgy, mintha ma készültek volna – írja a Fastcocreate.com.

A Dublinból dolgozó Eoin Conlon öt klasszikus reklámkampány felelevenítéséből épített fel egy projektet és tette közzé a Behance nevű online kreatív platformon. A hirdetések új verziói nagyban támaszkodnak a közösségi média modern innovációira, a YouTube-ra és a tabletekre. Bár az eredeti ötletek minősége még mindig megállja a helyét, az újragondolt változatok úgy tűnik, illeszkednek az új trendekbe.

Nézzétek meg a régi és új verziókat és írjátok meg egy kommentben, hogy szerintetek melyik múltbéli reklám működik leginkább a modern környezetben!

1. Ogilvy & Mather: Rolls – Royce, 1958 és 2013

rolls_1

rolls_2

2. Foote, Cone & Belding: Miss Clairol, 1955 és 2013

clairol_1

clairol_23. DDB: Volkswagen, 1959 és 2013

vw_think_2

vw_think_2

Tovább

(BrandTrend)