Kategória: Aktuális.

Az RTL Online az év harmadik hónapjában kiemelkedően teljesített, napi átlagos egyedi látogatószáma közel 195 000 volt, a látogatók pedig napi átlagban 1 151 508 oldalletöltést generáltak a Medián – Webaudit adatai alapján.

Így márciusban a napi egyedi látogatószámot illetően a 2013-as év eddigi legjobb eredményét sikerült produkálnia. Ez a tavalyi év azonos időszakához képest (2012 március) 14%-os növekedés. Az első negyedévben pedig 170 566 átlagos napi egyedi látogatót számlálhatott az RTL Online Csoport, amivel a közvetlen konkurenseket sikerült maga mögé utasítania (vagyis a tv-s és rádiós online portfóliókat).

rtl_online

A Webaudit mérésében résztvevő, közel kétszáz portfolió közül az RTL online csoport a 18. leglátogatottabb a márciusi egyedi látogatószám átlag alapján.

Az eredményhez hozzájárultak a csatorna, az RTL Klub sikerprogramjai is, ugyanis indulása óta folyamatosan növekszik az Éjjel-nappal Budapest műsoroldalának látogatottsága, valamint a tartalom látogatottsága az RTL Most oldalon. Az Éjjel-nappal Budapest a Barátok közt-höz hasonlóan kimagasló online eredményeket szállít. Március utolsó hetében például megközelítőleg ötvenezren nézték vissza egy átlagos napon a sikersorozat epizódjait.

Az RTLII saját gyártású műsora, a Szombat Esti Láz produkció adásnapján, és az azt követő két napon is lényegesen megemelkedett műsoroldal látogatottsága, és a műsort visszanézők száma.
(BrandTrend)