Kategória: Aktuális.

Az esemény aktualitását a Budapesti Kommunikációs és Üzleti Főiskola Marketing Intézetének közelmúltban lezárult kutatása adja, melyet az Arculat és identitás könyv kiadójával közösen végzett. A felmérésben hazai marketing-, reklám-, média- és pr szakemberek vettek részt. A konkluzió rámutat: az arculatilag egységes megjelenés hiányosságai égető problémaként jelentkeznek a vállalati dokumentumok esetében.

A márkakommunikáció aktuális kihívásait járják körül ennek fényében a szakértők 2013. április 24-én a Vendel Konferenciaházban. A kutatást végző intézet vezetője, Dr. Papp-Váry Árpád mellett olyan hazai szaktekintélyek foglalnak állást a márkakommunikáció fontos kérdéseiben, mint Büttl Krisztián, a Samsung marketing igazgatója, Kisantal Gyula, a D’ArcyAvenue kreatív igazgatója, Gosztom András, a Brand Avenue art directora és Barák Péter, az Activium ügyvezető igazgatója. Részletek és jelentkezés: www.marketing.hu
(
BrandTrend)