Kategória: Aktuális.

Az OTP Klub negyedéves magazinnal erősíti kapcsolatát ügyfeleivel. A 150 000 példányban megjelenő kiadványt a HG Media készíti a bank megbízásából az OTP Klub ügyfelei számára. A feladatot a kiadó meghívásos tenderen nyerte el.

Az OTP Bank 2010-ben indította útjára kedvezményeket biztosító lojalitásprogramját, az OTP Klubot, melyhez OTP Klub bankkártya igénylésével csatlakozhatnak a pénzintézet ügyfelei. Az ügyfelek az egyedi banki kedvezmények mellett számos Klub partnernél is kedvezményekben részesülnek, legyen szó gasztronómiáról, kultúráról, egészségmegőrzésről vagy éppen utazásról.

otp_klub_hg_media

Nagy Zoltán Péter az OTP Bank marketing igazgatója elmondta: ”Olyan magazint szeretnénk létrehozni, ami az OTP Klub sokszínűségét, különlegességét tükrözi, szórakoztat és a program kínálta előnyökre is felhívja a figyelmet. Azért esett választásunk a HG Mediára, mert mind tapasztalataik, mind a tender során kidolgozott szakmai elképzeléseik azt bizonyították, hogy képesek magas színvonalon megfelelni az elvárásainknak.”

Az OTP Klub kommunikációjának új eszköze a Kávészünet címet viselő magazin, amely a DM-listás terjesztésen kívül 110 prémium bankfiókban és a www.otpklub.hu weboldalon is elérhető lesz.
(BrandTrend)