Kategória: Aktuális.

Az Dentsu Aegis Network-höz (DAN) tartoznak mostantól az Aegis Media Magyarországon jelen lévő márkái, a Carat, a kirowski Isobar, az iProspect, a Posterscope és a Vizeum, miután lezárult a Dentsu Aegis akvizíciója. Az így létrejött – a világ egyik legnagyobb – kommunikációs ügynökségi hálózatának a tagja a 360i digitális vagy a macgarry bowen kreatív ügynökség is.

„Az akvizíció egy sor új lehetőséget jelent az Aegis Media brandek számára. Óriási, hogy egy kreatív és tartalom fókuszú csoport fantáziát lát bennünk, egy digitális és médiaügynökségi hálózatban. Ezzel vált valóra globális szinten a teljeskörű kommunikációs szolgáltatás: kreatív és média erős technológiai háttérrel – és nagyon jó érzés ennek a közepén lenni. A Dentsuban nemcsak az a fantasztikus, hogy japán, hanem egy inspiráló csapat, remek szakemberekkel, ügyfelekkel és munkákkal” – mondta Kovács Zoltán, a kirowski Isobar ügyvezetője.

“Az új technológiák és trendek, valamint a Dentsu hálózati know-how-ja az ügyfelek számára is versenyelőnyt jelent majd, még a magyar piacra jellemző nehéz gazdasági környezetben is” – tette hozzá Bacsa Gábor, a Carat ügyvezetője.

A Dentsu 1906-ban kezdte meg működését, székhelye Tokióban van, a világ egyik legnagyobb reklámügynökségi csoportja, több, mint 20 ezer embert foglalkoztat. A brit Aegis Media a nagyobb ügynökségi holdingok közül a legfiatalabb, 1968-ban indult, ma 130 országban van jelen és körülbelül 12 ezer embernek ad munkát.

BrandTrend korábbi interjú:

“Ne áltassuk magunkat” (2012.06. 16.)
Hajós Katalin, ügyvezető igazgató, Aegis Média

(BrandTrend)