Kategória: Aktuális.

A szakember feladata lesz a cég csatornáinak regionális vállalati, hazai B2B és nézői PR kommunikációjának erősítése, tervezése és a kivitelezés irányítása.

Fő teendő lesz a vállalat B2B kommunikációjának vezetése, a tematikus csatornák PR stratégiájának megtervezése és működtetése a magyar piacon, míg a régióban a kommunikációs hangsúlyok kialakítása, együttműködés a regionális PR menedzserekkel. A régióban és a budapesti központban a belső információáramlás hatékonnyá tétele, a megfelelő csatornák kialakítása és működtetése szintén a PR vezető hatáskörébe kerül.

Ivanics_Eszter_ChelloCE

Ivanics Eszter bölcsész-, újságírói és PR-közgazdász tanulmányait követően pályája első éveiben műsorvezetőként és szerkesztőként dolgozott a többi közt a Danubius Rádióban, a Sláger Rádióban és az RTL Klubnál. 13 éve dolgozik PR területen, előbb PR ügynökségnél, majd vállalati oldalon szerzett tapasztalatot. A Sara Lee-nél a cég teljes belső és külső kommunikációs teendőit látta el, majd közel 5 éven át a Sanoma Media Budapest PR menedzserként a médiavállalat külső vállalati- és termékkommunikációjáért volt felelős.
(BrandTrend)