Kategória: Aktuális.

Egyhangú szavazással Erdős Gergelyt, az Insomnia Reklámügynökség vezetőjét választotta meg alelnöki pozíciójára az egyik legnagyobb nemzetközi reklám és marketing szövetség, az Advertising and Marketing International Network.

Az 1932-ben alapított, kis- és közepes méretű hirdetési ügynökségek közti információ és kutatási eredmények megosztását feladatául kitűző szakmai szervezet célja, hogy segítséget nyújtson a nemzetközi összehasonlításban kisebbnek számító ügynökségek számára is abban, hogy sikeresen alkalmazkodhassanak a változó piaci környezethez, eredményesen indulhassanak a globális ügynökségek által dominált megmérettetéseken. A több mint 1 millió dollár összbevételt generáló, a tavalyi évben már 31 észak-amerikai, ázsiai, csendes óceáni és európai független média-, marketing- és reklámügynökséget összefogó szervezet vezetőségét– a hazai kommunikációs szakemberrel kiegészítve – egy öt főből álló végrehajtó bizottság képviseli, amelynek elsődleges feladata a tagügynökségeket érintő legfontosabb stratégiai kérdések megvitatása, a befolyó támogatásokból megvalósuló nyílt kommunikáció moderálása és a szervezet életében fontos szerepet játszó konferenciák és csúcstalálkozók témáinak meghatározása.
A nemzetközi szervezet vezetői a hazai kommunikációs szakember megválasztásakor kiemelték az Erdős Gergely által vezetett ügynökség fejlesztésében megvalósult innovatív marketing termékek és szolgáltatások fontosságát, méltatták azt a gondolkodásmódot, amely a nagy költségvetésű kampányok helyett a kreatív megoldásokra helyezi a hangsúlyt. Követendő példaként említették az ügynökség elmúlt években felmutatott eredményeit, leginkább azt, hogy a gazdasági válságban is lehetséges nemzetközi szintű növekedés, új, különleges piacokon való terjeszkedés, irodanyitás.

Erdős Gergely szerint megválasztásával nem csak a hazai szakma kapott lehetőséget arra, hogy még jobb képviselettel rendelkezzen a világ legkreatívabb ügynökségeit tömörítő szervezetben, de arra is mód nyílik majd, hogy a szervezet tapasztalatai, kutatási eredményei a hazai közegben is bemutatásra kerüljenek, így a magyar ügynökségek és ügyfeleik is még sikeresebben állhassanak helyt a nemzetközi versenyben.
(BrandTrend)