Kategória: Aktuális.

2012-ben megújult és a SuperTV2 novemberi indulásával 4 csatornássá bővült a TV2-csoport online portfóliója.

„A TV2-csoport csatornáinak weboldalai tavaly arculati és szerkezeti megújításon estek át, melynek fontos része volt az is, hogy a felületeinken még szélesebb körű és kreatívabb kommunikációs megoldásokat kínálhassunk ügyfeleink számára. Az így kialakított és megújított weboldalaink hirdetésértékesítésével továbbra is az Adaptive Media Sales House-t bízzuk meg, akik már évek óta kiváló partnereink ezen a területen.” – mondta Rákosi Krisztián, a TV2 digitális média csoportvezetője.

„Nagy öröm számunkra, hogy folytathatjuk a TV2-csoporttal a közös munkát, ami tavaly minőségileg új korszakba lépett. A TV2 komoly elkötelezettséggel fejleszti a digitális portfólióját, és jelentős elismerésnek tekintjük, hogy nemcsak az eddigi teljesítményünk alapján, hanem a versenytársakkal való összevetésben is nekünk szavaztak bizalmat a 2013-as évre.” – mondta Szabó Ákos, az Adaptive Media üzletfejlesztési és online hirdetésértékesítési vezetője.
(BrandTrend)