Kategória: Aktuális.

A Super Bowl-t, az amerikaifutball-liga nagydöntőjét közvetítő CBS televízó átlagosan 3,8 millió dollárért értékesítette a félperces reklámszpotokat. – írja az index. A rendezvény a New Orleans-i Superdome-ban lesz  február 3-án.

Forrás: http://starity.hu/magazin/32463-beyonce-lesz-a-2013-as-super-bowl-sztarfellepoje/#ixzz2HaaZtcBv

A CBS televízió bejelentette, hogy minden reklámszpotot eladtak, ráadásul 3,8 millió dolláros átlagáron, ami rekordnak számít.

A tavaly februári döntőre az NBC 3,5 milliós átlagáron tudta értékesíteni a reklámidőt, ami akkor rekordnak számított, mert félmillióval volt magasabb, mint a 2010-es hárommilliós átlag (igen, az is rekord volt). A CBS idén kivárásra játszott, és megvárta a legjobb ajánlatokat, azt kockáztatva, hogy nem tud időben értékesíteni minden reklámpercet. A húzás bejött, Les Moonves, a tévé elnöke szerint a Super Bowl közvetítése lesz a CBS évének csúcspontja. A cég összesen 225 millió dollárt (50 milliárd forintot) keres csak ezen az egy mérkőzésen, így érthető az öröm.

A Super Bowl-közvetítések a legnézettebb műsorok közé tartoznak.  A showban fellépni pedig az egyik legkomolyabb feladat, amit előadó megkaphat. A koncert idei fellépője a szünetben Beyonce lesz.  Moonves szerint van rá esély, hogy a tavalyi döntő amerikai rekordot hozó nézettségét is lekörözzék. A Giants-Patriots meccs 111,3 millió nézőt érdekelt csak az USA-ban.
(index, SuperBowl, BrandTrend)