Kategória: Aktuális.

A Napidoktor médiafelületeinek értékesítésével a CEMP Sales House újabb magas színvonalú tartalommal és egyedi, látványos hirdetési megoldásokkal bővül.

Az orvosi, egészségügyi online csoportban  több mint 140 szakértő segíti a napi 20-24 új cikkanyag megjelenését. Az egyetlen tematikus szakportál, amely naponta önálló televíziós  műsorral rendelkezik országos csatornán. Szakértői az RTL Klub reggeli műsorában  az egészségügyi ismeretterjesztés új formáját modellezik, az elhangzott témák az online felületeken részletesen megtekinthetők, a résztvevőknek interaktivitást lehetővé téve. Kiemelkedő adatbázissal rendelkezik, hiteles forrásnak tekinti az orvosi szakma, kapcsolatban állnak a legjelentősebb hazai egészségügyi intézményekkel és információs forrása nemzetközi egészségügyi médiaközpontoknak.

A Napidoktor folyamatosan növekvő, orvostudományi, gyógyszeripari és életmód hírekre épül ; felhasználói bázisa kedvező befogadói környezetet teremt,  újságírói és orvosi szakértői révén a Napidoktor tartalmi támogatást is nyújt a partnereinek. A portál szakmaiságában a holisztikus gyógyászatot képviseli, így kereskedelmi célcsoportjai a gyógyszercégeken túl a kozmetikai és természetgyógyászati ipar is.

A CEMP vezető kiadványaihoz hasonlóan a Napidoktor is erős a prémium célcsoportok elérésében: látogatóinak 34%-a Esomar AB státuszú (affinitás index: 168), 35%-a diplomás (affinitás index: 164), azaz magasan képzett, nagy vásárlóerővel rendelkező közönség.
(BrandTrend)