Kategória: Aktuális.

Nem véletlen, hogy ebben az időszakban rendezték meg a rajongói dm drogerie markt találkozót, hiszen aznap kezdődött a boltokban a karácsonyi parfümakció, ilyenkor mindig megnő az érdeklődés a parfümök, illetve egyéb szépségápolási termékek iránt.

A találkozón szó volt a parfümök eredetéről, készítéséről, illatkinyerési technikákról, az egyes illatjegyekről, és olyan általános ismeretekről, mint a párolgási sebesség vagy a parfümök eltarthatósága. Az elméleti rész mellett azonban cél volt a résztvevők gyakorlati ismereteinek bővítése, amire a különböző illattréningek elvégzése után került sor,  parfümök alkotórészeit kellett felismerniük és egy illat-totót kitölteniük a jelenlévőknek.

A dm célja a különböző témájú vevőtalálkozókkal, a dm facebook oldal rajongói részére egy olyan fórum létrehozása, ahol nyíltan megoszthatják észrevételeiket, ötleteiket a kínálattal, az akciókkal, a cég hivatalos facebook oldalával és magával a dm-mel kapcsolatban.
(BrandTrend)