Kategória: Aktuális.

Az idei versenyt a Kirowski Isobar és a MAKSZ szervezte a T-Mobile támogatásával, a beérkező munkákat pedig egy 5 főből álló zsűri bírálta el, tagjai:

Kovács Tamás (Magyar Telekom)
Vekkel László (HPS)
Falvay László (Young and Rubicam)
Tordai Péter (DDB)
Jedlicska Márton (Kirowski Isobar)

Idén Halász T. Axel és Bodnár Bence képviselik Magyarországot.

Minden zsűritag egyenként is értékelte a beküldött prezentációkat, majd közösen állították össze a shortlistet és egyöntetűen döntöttek a két srác mellett. Ők november 27-én utazhatnak Lisszabonba, ahol 48 órájuk lesz, hogy kidolgozzák az ott kapott briefet és prezentálják ötleteiket a kinti zsűrinek.

Aczél László, a MAKSZ elnöke a versennyel kapcsolatban elmondta: „A MAKSZ már régóta kiemelt figyelmet szentel a szakma új generációjának. Ez az oka annak, hogy nem csak az Eurobest Young Creatives, hanem egy sor másik, fiatal szakembereknek szóló verseny és képzés mellett is kiállunk. Nemzetközi szinten ilyen a Cannes Young Lions verseny, vagy éppen az EACA online képzése, de a hazai palettát is igyekszünk színesíteni: évek óta sikerrel működünk együtt a BGF-el és a Corvinus egyetemmel az online marketing kurzusok anyagának összeállításában, és előadókat is biztosítunk számukra.”

Az első három helyezett munkái az alábbi linkeken érhetők el:

1. helyezett: Bodnár Bence – Halász T. Axel

2. helyezett: Mezei Márk – Moroncsik Ádám

3. helyezett: Horváth Ambrus – Polyák Nóta

(BrandTrend)