Kategória: Aktuális.

A Fővárosi Nagycirkuszhoz leginkább passzoló kreatív mondat kiötlője, örök élménnyel gazdagodik, s ezt követően bármikor ingyen látogathatja az előadásokat.

A frappáns, a cirkuszhoz leginkább illő szlogenjavaslatokat a Fővárosi Nagycirkusz Facebook-profilján található applikáción keresztül kell beküldeni, a közönség pedig szavazhat a beküldött pályázatokra. A játék két héten át tart, amikor a résztvevők korlátozás nélkül küldhetik be ötleteiket.

Arany Gábor, a kreatív pályázatot koordináló Armadillo Kreatív Ügynökség stratégiai vezetője hangsúlyozta: nem a mennyiség, hanem a minőség számít.

A szlogeneket első körben egy marketingszakmai zsűri szűri meg:

Litkai Gergely, Duma Színház főszerkesztője, a Thália kabaré és a Mikroszínpad művészeti vezetője;
Kőszegi András, BrandTrend cégvezető-főszerkesztője, a BKF tanára;
Arany Gábor, Armadillo Kreatív Ügynökség stratégiai vezetője, a Fővárosi Nagycirkusz kommunikációs tanácsadója;

Ezt követően a végleges döntést a cirkuszszakmai zsűri hozza meg:

Dr. Kriza Zsigmond, MACIVA ügyvezető igazgatója;
Richter József, Fővárosi Nagycirkusz új igazgatója, a Jászai Mari-díjas artistaművész;
Zsilák György, az Artistaművészek Szakszervezetének titkára, Jászai Mari- és Hortobágyi Károly-díjas zsonglőr),

A pályázaton beküldött szlogeneket egy adatbázisban gyűjtik össze, ahol a közönségszavazatokat is várják.

A legjobb szlogen írója egy darab névre szóló Örökbérlettel gazdagodik – ilyen jelenleg egy darab van hazánkban, melyet Csukás István kapott.

A közönségszavazat győztese (legtöbb lájkot gyűjti) 1 db páros belépőt nyer egy szabadon választott – előre egyeztetett – időpontú előadásra a Fővárosi Nagycirkuszba.

A pályázat 2012. november 30-ig tart!
(BrandTrend)