Kategória: Aktuális.

Anry Soós közreműködésével olyan meghatározó projektek indultak útjukra, amelyek a mai napig kiemelkedő jelentőségűek a márka életében: a JOY Vásárlási Láz, a Prix de Beauté – a Szépség Nagydíja, a JOY Online Vásárlási Láz mára meghatározó elemei a JOY világának.

A szakember, aki 2001. óta látta el a JOY magazin főszerkesztői feladatait a jövőben új kihívásokra és feladatokra koncentrál. Margaret Ann Dowling, a kiadó ügyvezetője megköszönte a főszerkesztő eddigi, kiváló eredményekben gazdag munkáját és sok sikert kíván neki jövőbeni terveihez.

A magazin vezetését Balogh Edina, korábbi főszerkesztő-helyettes veszi át. A szakember 10 éve kezdte pályafutását, heti és havi magazinoknál egyaránt dolgozott, s másfél éve a Sanomától érkezett a kiadóhoz.

„Örömmel és büszkeséggel tölt el a lehetőség, hogy ennek a fantasztikus, lendületes és életvidám márkának és a mögötte álló profi szerkesztői csapatnak az élére állhatok.”- mondta Balogh Edina.

„Éva és a szerkesztőség fantasztikus munkát végzett a JOY márka felépítésén. Idén megújult a www.joy.hu, és okostelefon applikációnk is sikert sikerre halmoz. A májusi Vásárlási Lázban a magazin eladása megközelítette a 100.000 példányt, a novemberi akció ideje alatt az applikációt letöltők száma átlépte a 25.000-et, heti hírleveleinkkel és erős közösségi média jelenlétünkkel folyamatos kapcsolatban vagyunk olvasóinkkal. 2013-ban a JOY igazi multiplatform márkaként ünnepli majd 15. születésnapját. Ezúton kívánunk sok szerencsét Edinának jövőbeli pozíciójához, reméljük, hogy a JOY brand tovább erősödik mind a hirdetők, mind pedig az olvasók körében.”- nyilatkozta Margaret Ann Dowling.
(BrandTrend)