Kategória: Aktuális.

Az együttműködés a reklámszpot-értékesítésen túl mindkét csatorna esetében kiterjed a non-spot megoldásokra is.

A két fél ezzel a lépéssel nemcsak az általános piaci pozícióját erősítette tovább, hanem jelentőset lépett előre az ismeretterjesztő csatornák hirdetőiért folytatott versenyében is.

A változással egy időben Müller-Petri Andrea a két csatorna korábbi reklámértékesítési igazgatója is csatlakozik az Atmedia csapatához.

Az Atmedia portfóliója 2013. január 1-től a következő 26 csatornából áll: Cartoon Network, Comedy Central, Disney Channel, Film Café, Film Mánia, MGM, Minimax, MTV, Music Channel, Musicmix, National Geographic Channel, Nat Geo Wild, Nickelodeon, Nóta TV, PVTV, Spektrum, Spektrum Home, Sport1, Sport2, SportM, TV Paprika, Universal Channel, VIASAT3, VIASAT6, VIVA, Zone Reality.
(BrandTrend)