Kategória: Aktuális.

Szilágyi Ákos 12 év kutatási, projektmenedzselési tapasztalattal rendelkezik, amelynek egy részét a telekommunikációs szakmában az ügyféloldalon, másik részét pedig kutatócégnél szerezte.

Géczi Tamás, az Ipsos vezérigazgatója a személyi változás kapcsán elmondta: „Marci rengeteget tett annak érdekében, hogy széles körben elfogadott, magas színvonalú, nemzetközi sztenderdeket meghonosító online közönségmérés valósuljon meg a magyar piacon. Mi magunk is sokat köszönhetünk Neki, hiszen, egyebek mellett,  jelentős szerepe volt abban is, hogy konzorciumunk nyerte meg a dkt13 (online közönségmérés) tendert, és így továbbra is az Ipsos-Gemius által jegyzett mérés adataira támaszkodva működhet az online piac Magyarországon. Szilágyi Ákos 12 év kutatási, projektmenedzselési tapasztalattal rendelkezik, amelynek egy részét a telekommunikációs szakmában az ügyféloldalon, másik részét pedig kutatócégnél szerezte, így biztosak vagyunk abban, hogy az online közönségmérés az Ipsosnál továbbra is jó kezekben lesz.”

Kovács Márton elhagyja az Ipsost, de a következő néhány hónapban tanácsadóként továbbra is segíti az intézet munkáját, így a feladatok, a szükséges tudás és információ átadására elegendő idő áll majd rendelkezésre. További változás, hogy az Ipsos online közönségmérési team-hez már korábban csatlakozott, eddig elsősorban háttérmunkát végző László Sebestyén a dkt13 projekt indulásával nagyobb szerepet kap az ügyfélkapcsolati munkában, amitől a szolgáltatás minőségének további javulását várják. Barna Tamás továbbra is részt vesz a ügyfélszolgálattal kapcsolatos feladatok ellátásában.
(BrandTrend)