Kategória: Aktuális.

A hazai reggeli rádiózás eddigi legnagyobb sikertörténetének számító Bumeráng két hónapja tűnt el az éterből. Most visszatér. De ez esetben nem a rádió hullámhosszán hétköznap reggelente, hanem egy más, új minőségben, nyomtatott formában lesz jelen a rajongók életében. Az új hetilap október 12-től jelenik meg – péntekente – az újságárusoknál. 

Augusztus 6-án hallhatta utoljára közönsége a NeoFM-en a Bumerángot, a már 17 éve közösen dolgozó Boros-Bochkor duót. Ekkorra telt be a pohár, a Neo új tulajdonosa által diktált feltételek teljesen ellehetetlenítették a naponta majd’ 1.2 millió hallgatót szórakoztató rádióműsort. „Nehéz döntés volt a hallgatók miatt, de nem tehettünk mást” – emlékszik vissza Bochkor a két hónapja történt eseményekre.

A kényszerű hallgatás azonban új feladatokra sarkallta a Bumeráng stábot. Ez pedig nem más, minthogy a majd’ két évtizede kikristályosodott, izgalmas, vagány, enyhén pikírt stílus egy színvonalasan szórakoztató hetilap formájában továbbra is jelen lehessen a médiapiacon.

„Már a kezdetekkor úgy gondoltuk, hogy ha lesz rá lehetőség, a Bumeráng „márkát” kiterjesztjük és a rádió mellett eljátszottunk a print-, tv- és online megjelenés gondolatával. Most, a rádiós kényszerpihenő alatt nagyobb energiákat fordíthattunk a lap megjelenésére és közben tárgyalások folynak arról, hogy a rádiós szünet se tartson sokáig, sőt nemrégiben a tv-s megjelenés lehetősége is közelebb került” – összegezte a jelent Bocsi, sokkal többet azonban most csak a lapról tudtunk meg.

A készítők szándéka szerint a Bumeráng mást kínál, mint amit az olvasók már megszokhattak a bulvárlapok esetében: letisztult megjelenésével, könnyen átlátható rovataival, bennfentesen tájékoztató és igényesen szórakoztató, a társadalom egészét foglalkoztató vagy érintő témák feldolgozásával, a külföldi és a hazai sztárvilág életét „belülről” bemutató írásaival túllép a hagyományos bulvárlapok tematikáján.

A siker biztosítékaként pedig ott a csapat: egyrészt a Bumeráng rádióműsor korábbi munkatársai, az ötletemberek, online szerkesztők és kreatívok. Boros Lajos és Bochkor Gábor a szerkesztőség felett lebegő „őrangyalként” vigyázzák, hogy a Bumeráng életérzés új minőségében is megmaradjon, emellett természetesen írások, interjúk is fűződnek majd a nevükhöz.

Összeállt a szerkesztőség, melybe a szakma legjobbjai közül igazoltak munkatársakat.  A tapasztalt újságíró gárdát – felelős szerkesztőként – a komoly szakmai múlttal rendelkező Sándor Anikó irányítja. Szerkesztőként csatlakozott a laphoz – a 12 év után a Story magazintól átigazolt – Nichs Andrea. Az új lap képszerkesztője Pintér Márta fotóművész, művészeti vezetője Széchényi Ádám.

A lap mögé az egyik legnagyobb kizárólag magyar tulajdonban lévő, változatos portfólióval rendelkező, a nyomtatott, online sajtó és könyvkiadással is foglalkozó Geomédia Kiadó állt, mely többségi tulajdonosa a kiadásért felelős Bumeráng Média Kft.-nek és a szakmai hátterét adja a kiadói feladatoknak.

Földes Ádám, a Kft. ügyvezető igazgatója elmondta, hogy a Geomédia mellett 10%-ban ő tulajdonolja a céget, ezzel tisztázva azt, a sajtóban korábban megjelent tévhírt, hogy Bochkor Gábor befektetőként állna a lap mögött. Mint Földestől megtudtuk, a lap az egyik állomása egy elemeiben önállóan is megálló multiplatformnak, mely a Bumeráng márka köré épül. Online formája, a bumerang.hu-t megtartva a jövőbeli rádiós terveknek, a bumerangmagazin.hu oldalon köszön majd vissza.

A nyitó lapszámból – egyebek mellett – kiderül, mit gondol Boros Lajos és Bochkor Gábor ugyanazokról a kérdésekről, megszólal egy „vízbedobott” fiú, természetesen a Hajógyári-sziget szórakozóhelyei körüli botrány örvén, itt vall először szakításukról – egy rendkívül bensőséges interjú keretében – Caramel és Hien, kiderül, hogy fog-e forgatni szoftpornót Angelina Jolie, megismerkedhetünk a Halál családdal és megtudjuk azt is, kik a világ legdrágább sportolói.

A Bumeráng hetilap tehát péntekente jelenik meg, 200×275 mm-es méretben, 150 ezres példányban, 48+4 oldalon, 220 forintos áron október 12-től.
(BrandTrend)