Kategória: Aktuális.

A Vaterát is tulajdonló allegroup.hu mobilplatformjain már több mint százezer termék talált gazdára, elérve a félmilliárd forintos forgalmat. A cégcsoport felmérése szerint az iPhone-osok általában drágább termékeket tesznek a virtuális kosárba, az androidosok viszont többször használják az e-vásárlás új módját.

A netes felhasználók nyáron sem pihentek, sokan használták vásárlásra mobilkészülékeiket: az allegroup m-kereskedelmi forgalma idén megötszöröződött a tavalyi év azonos időszakához (július-szeptember) képest. Az ezeken csatornákon keresztül eladott termékek száma 2010 vége óta elérte a százezres nagyságrendet.
A vásárlási trendek már itt is jól látszódnak: ruhát, műszaki cikket, számítástechnikai terméket, sportcikket veszünk a legszívesebben telefonon keresztül. Az allegroup oldalain csak idén nyáron több mint 20 ezer termék talált gazdára ilyen formában. Az e-kereskedelmi mobil applikációk sorába szeptemberben a Grando.hu is becsatlakozott.

A nyári időszakban a mobilplatformok hatalmas slágere volt a fényképezőgép és kamera, sokan kattintottak mobilkészülékeiken drágább órákért is. A „klasszikus” netes termékek mellett kiugróan nagy volt a kereslet a különleges tárgyak iránt; az elmúlt hónapokban a Vatera mobil applikációján keresztül kelt el Land Rover típusú terepjáró 750 ezerért, Rolex óra másfél millió forintért, vagy épp hajdúszoboszlói nyaraló 4 millióért.
(BrandTrend)