Kategória: Aktuális.

A Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban Díjat azon vállalatok nyerhetik el immár negyedik éve, akik kiemelt figyelmet fordítnak ügyfeleik, vásárlóik kiszolgálására.

„Napjaink vezető vállalatai példamutató gondossággal alapozzák meg ügyfeleik elkötelezettségét márkájuk, vállalatuk iránt. Igyekeznek a legapróbb részletekre is odafigyelve maximálisan kiszolgálni az ügyfelek igényeit. A Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban Díj életre hívásakor pontosan ezen kezdeményezéseket szerettük volna díjazni, bemutatni.” – magyarázta Mózes István, a ClientFirst Consulting ügyvezető partnere, a Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban Díj alapítója. 

Fogyasztói társadalmunkat folyamatos impulzusok érik. A tévéreklámok, a közösségi médián elhelyezett hirdetések csekély hatással vannak már a fogyasztókra. Egy-egy termék, szolgáltatás megvásárlása előtt több helyről szerez be információkat a vásárló. Tapasztalatok szerint a döntés előtti utolsó próbatétel az ügyfélszolgálati munkatársak frontján történik. A ClientFirst Consulting ügyfeleinek pontosan ezen a területen nyújt olyan egyedi javaslatokat, melyekkel maximalizálhatják ügyfeleik elégedettségét. – fűzte hozzá a szakember.

A gálaest előadásai alatt olyan egyedülálló hatékonyságot mérő számokkal is találkozhatnak a résztvevők, melyek segítségével meglévő ügyfeleiket megtarthatják, valamint új ügyfeleiket lojálissá tehetik. A gálaest alatt a szervezők bemutatják a 2012. évi üzleti verseny eredményeit, illetve a jövő évi verseny érdekességeit is megismerhetik az érdeklődők.
(BrandTrend)