Kategória: Aktuális.

A márka, amely mindig is a kalandok, a felfedezések és az utazások szerelmeseit igyekezett megszólítani, ezúttal nem csak a design, de a PR területén is rendhagyó vállalkozásba kezdett. Az elsősorban a XXI. századi médiafelületekre (Twitter, Facebook Tumblr, Instagram) kialakított aktivitás különlegessége az, hogy a márka rajongói proaktívan részt vehetnek az események irányításában.

print megjelenésekkel tökéletesen összehangolt őszi Napapijri kampány arcai Rob és Jude, akik a való életben is egy párt alkotnak, és már az őszi szezon divat és image fotóin is láthatóak.

A fiatalok szeptember 26-án egy európai utazásra indulnak öt európai nagyváros érintésével.  A rajongók nem csak követni tudják őket a program microsite-ján, vagy Facebook, Twitter és Instagram oldalain, de beleszólhatnak a páros programjaiba is. A naponta teljesítendő lehetséges feladatok közül a rajongók szavazatai alapján dől el, hogy mivel kell megküzdenie aznap a párosnak és az esti programjuk is a beérkező ajánlások alapján alakul. Végül azt is a rajongók szavazzák majd meg, hogy melyik volt a legvonzóbb helyszín, mi lesz a Napapijri kedvenc városa.

Bár Budapest egyelőre nem szerepel a kiszemelt városok között,  a márka hazai rajongói is bekapcsolódhatnak az interaktív játékba,  hiszen a Napapijri szeptember elején nyitotta meg első márkaüzletét Magyarországon, a MOM Parkban.
(BrandTrend)