Kategória: Aktuális.

Mára bizonyára minden marketinges döntéshozó belátta, hogy a céges Facebook-profil, a vállalati blog vagy éppen a saját YouTube csatorna nem választható opció, hanem szükségszerűség: közösségi hálózatban jelen kell lenni. Arra a kérdésre azonban, hogy ebből a jelenlétből miként lehetne nyereséget termelni, már kevesebben tudják a választ. Pedig a lájkolással, feliratkozással az ügyfél rálép a vásárlás felé vezető útra – továbbmenni viszont csak akkor tud, ha a marketing egyértelműen kijelöli számára az irányt. A folyton változó közegben választani kell az alkalmazható eszközök közül. Választ kell adni arra a kérdésre, hogy elég-e csupán releváns tartalmakkal bombázni a felhasználókat, vagy szükség van a közösségi hálózatok hirdetési felületeinek lefoglalására is. Felvetődhet, hogy esetleg a webes applikációfejlesztés irányába kell elmozdulni. Ezeket a döntéseket annak tudatában kell meghozni, hogy másnapra az előzetesen felépített stratégia akár össze is omolhat egy újabb szolgáltatás, vagy egy újabb divat, hype megjelenésével. A befektetett időnek, energiának és pénznek pedig végül meg is kell térülnie.

Vegyen részt a Menedzserképző Központ 2012. november 7-én (szerda), Budapesten a Danubius Hotel Gellértben megrendezésre kerülő, A közösségtől a vásárlásig – az online marketing új útjaicímű konferenciáján, hogy megismerje a Facebook-jelenlét profithozó trükkjeit, a céges blogokon alkalmazható taktikákat, az infografikákban és multimédiás tartalmakban rejlő lehetőségeket!

A tartalomból:

  • Minden, amit a Facebook szabályzatról tudni kell
  • A legújabb trendek a vállalati blogolás területén
  • Hirdetés a Facebookon: lehetőség vagy szentségtörés?
  • Vizuális infotainment a weboldalon (= több sales lead)
  • Tartalommenedzsment a gyakorlatban
  • Tartalom, hirdetés vagy applikáció – hogyan szerezzünk rajongókat a Facebookon?
  • A legújabb SEO trendek
  • Social media vs. „anti-social” media – összetart vagy elidegenít?

 

A BrandTrend olvasói, partnerei részére 20% kedvezményt biztosít a szervező! A konferenciáról bővebben a Menedzserképző Központ honlapján olvashat, illetve az egyedi kedvezmény igénybevételére jogosító jelentkezési lapot az alábbiakban tudja letölteni:

JELENTKEZÉSI LAP