Kategória: Aktuális.

A Direkt és Interaktív Marketing Szövetség a 2011.01.01 és a 2012.06.30. közötti időszakban megvalósult, direkt kommunikációt alkalmazó kampányok nevezését várta az idei versenyre, amelyet 6 fős zsűri bírált el: Liptay Gabriella (Invitel), Vámos-Hegyi Attila (DIMSZ), Havasi Raymond (havasi: live), Simon Krisztián (Marketing & Média), Geszti Péter, valamint Ráczné Hegedűs Klára (Magyar Posta). A zsűri azt a döntést hozta, hogy az eredeti szempontrendszert és bírálati kritériumokat megtartja, azonban nem szektoronként adja át a díjakat, hanem összevont kategóriákban jutalmaz.

A győztesek:

A legkreatívabb kampány: Draftfcb, Chevrolet Amerikai álom

A leghatékonyabb kampány: Lowe GGK, Mol DalHal

A leginnovatívabb kampány: Draftfcb, Chevrolet Like Machine

Best Mobile Solution díj a Mobilmarketing Tagozattól: hd Open! , Irány Szentendre

A Magyar Posta Legjobb Direct Mail különdíja: Café Communications, Skoda Majrévas
A győztesek a hagyományos díj helyett Takács Mari feszített vászonra, akril technikával készült képeit kapták, amelyek témájukban az egyes kategóriákhoz illeszkednek.

A Golden Dove verseny előtt még egy díjat átadtak, ugyanis a DIMSZ Contact Center tagozatának a szervezésében valósult meg a Legszebb hangú call-centeres verseny, amelyre közel 140 nevezés érkezett. Az előzsűrizést követően a Kreatív online oldalán futó közönségszavazás alapján a kiválasztott 10 hang közül Meier Lídiára, a Magyar Telekom munkatársára szavaztak a legtöbben.

A Golden Dove direkt és interaktív marketing verseny szakmai partnerei: Hírek Média, Café Connection, Feibra, Crane.

A Golden Dove képekben

Vámos-Hegyi Attila, a DIMSZ elnöke

Geszti Péter a zsűri véleményét összegezte

Geszti Péter a zsűri elnöke és Kőszegi András / BrandTrend az est házigazdája

A kegkreatívabb kampány győztesei: Draftfcb, Chevrolet Amerikai Álom

A leghatékonyabb kampány győztesei: Lowe GGK, Mol DalHal

hd Open! a Best Mobile Solution díjjal

A leginnovatívabb kampány győztesei: Draftfcb, Like Machine

A Legjobb Direct Mail különdíjat átadja Ráczné Hegedűs Klára, a Magyar Posta értékesítési igazgatója, a nyertes projekt: Café Communications, Skoda Majrévas

Golden Dove pinata kinyitása

(BrandTrend)