Kategória: Aktuális.

A hagyományos hirdetők az olimpiai felkészülés és részvétel támogatását hangsúlyozó üzenetein túl idén, néhány izgalmasabb megoldást is láthattunk.

Arról azonban kevés szó esik, mi történik az élsportolókkal a felkészülés és a világversenyek után, karrierjük elkerülhetetlen végével. Az MVM Csoport is új szemszögből közelítette meg az Olimpiát: egy korábban kevéssé ismert, a versenysikereken, sportpályafutáson túlmutató kezdeményezést mutatott be a széles nyilvánosságnak.

A Magyar Olimpiai Bizottság Olimpikon Életút Programjának célja, hogy összhangot teremtsen élsportolóink, olimpiai büszkeségeink versenyzői pályafutása és a civil életre történő felkészülése között. Az MVM Magyar Villamos Művek, mint a program gyémánt fokozatú főtámogatója, részvételével, forrásaival elősegíti az abban részt vevő sportolók felkészülését, felvételét és tanulmányait az általuk választott felsőoktatási intézményben.

Az integrált kommunikációs kampánnyal a széles lakosság tájékoztatása, illetve az MVM márka építése mellett a társaságcsoport a belső közvéleményt is megcélozta, a lehetőséget a csapatépítés eszközének is tekintették. 

A külső kommunikáció leghangsúlyosabb eleme a Olimpikon Életút Program két ismert résztvevője, Vörös Zsuzsa olimpiai bajnok öttusázó és Kozmann György kétszeres olimpiai bronzérmes kenus jó példájára épített.

Az országos lefedettséggel megjelenő kreatívok látványosan megjelenítették az élsportoló és a civil életben is elérendő sikerekre készülő egyetemi hallgató kettősségét.

A kampány közterületen (óriásplakát, citylight, hirdetőoszlop), a nyomtatott sajtóban és az online médiában is futott, emellett az országos kereskedelmi rádiókban is hallani lehetett a spotokat és az olimpikonokkal készített interjúsorozatot. A fizetett megjelenések elhelyezését aktív sajtókapcsolati munka és – ma már természetesen – közösségimédia-aktivitás is kiegészítette.

Az MVM a Londoni Olimpia alatt hivatalos Facebook-oldalán, rögtön az érmek átadása után gratulált az összes fantasztikus eredményt elért sportolónknak. Emellett a kampány startjához időzítve rajongói játékot is indított: olyan beszámolókat, impressziókat keresett, amelyek az itthonról szurkolóknak is megmutatják az Olimpián felszabaduló energiákat. A magyar sikerekért Londonban drukkoló Vajda Krisztina fotója kifejezi azt a közös örömöt, amit a hazai sportolók és szurkolók éreztek egy-egy éremért. A másik nyertes, Róth Tamás videója kevesebb, mint egy percbe sűrítette az Olimpia izgalmát és a pontszerzés felett érzett örömöt.

A két nyertes az MVM vezetői és munkatársai társaságában találkozhatott a kampány arcaival, Vörös Zsuzsával és Kozmann Györggyel, valamint London hőseivel, a kétszeres olimpiai bajnok, világ- és Európa-bajnok kajakozóval Kozák Danutával, Verrasztó Evelyn Európa-bajnok úszónőnkkel, Dombi Rudolf olimpiai bajnok kajakosunkkal és a londoni bajnok kajak kettes másik tagjával, a világ- és Európa-bajnok Kökény Rolanddal. Az olimpikonok örömmel dedikáltak, fotózkodtak és tartottak élménybeszámolót az integrált nemzeti energetikai társaságcsoport dolgozóinak.
(BrandTrend)