Kategória: Aktuális.

A Fojtik János és Veres Zoltán nevével fémjelezett kötet címe: A nagy túlélő – Időutazás a marketingben.
„Nem pusztán a marketingelmélet története, hanem jeles külföldi és hazai szakemberek munkája, melyet a szerkesztők kreatív és elgondolkodtató átkötésekkel szerveznek egésszé” – nyilatkozta Pomázi Gyöngyi, a kiadó Nyelvi és Gazdasági Szerkesztőségének igazgatója. 

A Marketing Szakkönyvtár sorozat első kötete pontosan 14 évvel ezelőtt, 1998-ban jelent meg, melynek most látott napvilágot ötvenedik tagja, A nagy túlélő.

A marketing sorozat mögött több mint 120 neves hazai és 75 külföldi marketingoktató és szakember áll, többek között Veres Zoltán, a Budapesti Gazdasági Főiskola tanszékvezető egyetemi tanára, aki a sorozat szerkesztője is. A most megjelent jubileumi kötet többek között a marketinggel kapcsolatban kialakult tévhiteket oszlatja el, illetve hiteles képet ad a marketingről mint szakterületről, az állandó és sokszínű változásról , amely a szakma lényegéhez tartozik.

A Fojtik-Veres szerkesztőpáros szerint „A kérdés nem is annyira az, hogy mi a marketing definíciója, ugyanis a marketingnek igen sok definíciója létezik. Az már érdekesebb kérdés, hogy ezek a definíciók hogyan változnak az idő múlásával. A marketinggel kapcsolatos félreértések többsége leginkább abból adódik, hogy nem sokan vannak tisztában a marketing történetével.”
(BrandTrend)