Kategória: Aktuális.

Napjainkban robbanásszerű a megújulás, az innováció elkerülhetetlen egy vállalat sikerességéhez. Nagyvállalatok folyamatosan küzdelemben próbálják megtartani verseny képességüket, vezető szerepüket, ennek hatására a startup-vállalkozói szemlélet beszivárgása a nagyvállalati vezetésbe egyre látványosabb. Egyre több nagy vállalat tartja
meg versenyképességét és próbál előnyre szert tenni azáltal, hogy új, a vállalat kultúrájától korábban idegen, innovatív, out of the box startégiát, vadonatúj paradigmát illeszt be saját genetikájába. Nagyvállalatoknál különösen megfigyelhető, hogy a rugalmatlan, megfáradt üzleti modell helyett új, innovatívabb, rugalmasabb technológiák, áttörést hozóan új termékportfólió, különc disztribúciós stratégia kap szerepet. A vásárlók megszerzése és megtartása érdekében egyetlen alkalmat sem lehet elszalasztani. A vásárlókért folytatott pengeéles verseny kiemelten fontos, kiváltképp a mindennapi életbe beszivárgó online világban. Éppen ezért keresni, kutatni és kibeszélni a jövő sikeres trendjeit létfontosságú.

A vásárlók megnyerése és megtartása érdekében teljesen új modellek lépnek be a piacra. Az Egyesült Államokban sorra indulnak olyan vállalkozások, amelyek nemcsak a vásárlókat gyűjti a brand köré, hanem elkötelezett, lojális bázist épít fel élményekre alapozva. Ilyen például a Brandvocat, amely a márkahű vásárlókat aktivizálja közösségi platformok
segítségével. A már meglévő bázis legkönnyebben megnyerhető ismerőseit vonza be, ismerteti meg 1-1 branddel és alakít ki személyes kapcsolatot, elkötelezettséget, amely végső soron a gazdaságtörténetben eddig soha nem látott markteting és disztribúciós tool.

A legnagyobbak komoly pénzeket fordítanak arra, hogy monitorozzák követőiket és a
véleményvezéreket.

Ki mit mond? Hogy gondolkodik a tömeg? Kinek mi a véleménye? A vásárlók megnyilvánulásait lereagálni ma már kötelező. Erre ad megoldást a Brandtracker online közösségi média figyelőszolgáltatás, a nap 24 órájában szemlézi és rendszerezi a weben egy-egy vállalattal, vagy márkával kapcsolatban megjelenő bejegyzéseket,
véleményeket. Életbevágó hogy a megszerzett adatokat értékké formáljuk, ami egyenes út a jó kommunikációs befektetéshez.

Befektetők pedig árgus szemekkel figyelik azokat a lehetőségeket, cégeket, akikbe minél előbb érdemes befektetni.

A Google Ventures, mely a Google befektetési diviziója nem csak felvásárol, hanem be is fektet, főleg tech startupokba, melyek hatékonyabban segítik a vásárlók újra elérését és megtartását az eddigi módszerekhez képest.

A FutureTalks by BrandFestival a tavaly rekord részvétellel zajlott, több mint tíz éve működő BrandFestival újragondolt, meghívásos klubestje az RTL Klub, Axel Springer, Republic Group és a PwC Magyarország együttműködése. Az üzleti élet és stratégia folyamatos változásaival foglalkozik.

“A zártkörű, üzleti vacsoraesten körüljárjuk az átalakuló piac és az állam beavatkozása okán létrejött helyzet szükséges innovatív stratégiai lépéseit, a digitális változások során átalakult média és fogyasztási szokások üzleti hatásait, Magyarország új gazdasági és fogyasztói térképének hatását az üzleti folyamatokra, üzleti lehetőségeinkre, üzleti innovációra. A FutureTalks vacsoraesték hiánypótló alkalmak. Nem gigarendezvények, nem falanszterek. Személyes esték, barátokkal. Időről időre eszmét cserélhetünk a világ változásáról, fontos és aktuális témákról, üzleti trendekről, gazdasági és üzleti stratégiákról, mozgásokról nagyvállalati vezetőkkel, üzleti innovátorokkal, gondolkodókkal, akik a jövőt kutatják, csak úgy mint mi: keresik a folyamatos fejlődés lehetőségét, építik az üzletüket, vállalatuk jövőjét”.- mondta Barna Tamás a rendezvény-sorozat egyik alapítója.

Mohammad Gawdat, a Google fejlődő piacaiért felelős alelnöke, aki kétség kívül azok közé az innovátorok közé tartozik, akitől mindig van mit tanulni. Mohammad Gawdat lesz az első vacsoravendége a nyitó rendezvénynek.

De nem hagyjuk Gawdat úrat csak úgy “beszélni”. Az előadását követő első kerekasztal beszélgetésen olyan gazdasági, pénzügyi szakemberek foglalnak majd helyet, akik széles, nemzetközi tudásukkal igazolni vagy éppen cáfolni tudják az előadáson elhangzottakat. A vacsoraest utolsó részében pedig magyar multivállalatok elsőszámú vezérei vitatják meg
hogyan tudnak ők a fejlődéssel lépést tartani. Találkozhat, eszmét cserélhet majd a Tesco, Magyar Telekom, PwC Magyarország, Axel Springer vezetőivel is.
Mi az első klub témája? Üzleti modell innováció Magyarországon a fogyasztók újra elérésének érdekében.

Az estének a világ egyik legjobban managelt étteremlánca, a Hard Rock Café ad otthont, különleges fine-dining élménnyel és egy eredeti Hard Rock afterpartyval! 2012. Október 18- án, késő délutántól éjfélig. Regisztrálni cask meghívóval lehetséges.
(BrandTrend)