Kategória: Aktuális.

A 2008-ban indult Business Superbrands program az üzleti szektor legkiválóbbjait díjazza. A 14 tagú bizottság a Dun&Bradstreet adatbázisa és a legjelentősebb hazai szakmai szervezetek és szövetségek ajánlásai alapján létrejött listából választja ki azokat a vállalatokat, amelyek évente megkaphatják az elismerést.

“A Business Superbrands díj azért különösen fontos számunkra, mert a korábbi szakmai díjak után ezúttal a márkát díjazták,  a Hill+Knowlton brandet, amely több mint két évtizede van jelen a magyar piacon, ismert és elismert ügynökségként. Az elmúlt húsz évben több mint száz munkatársunk építette a márkát, s kollégáimmal naponta bizonyítjuk, hogy a cég érdemes az ügyfelek bizalmára. Remélem a jövőben is hűek maradunk a “nincs lehetetlen” attitűdhöz, amelyről ismernek minket.” – mondta Lakatos Zsófia, a Hill+Knowlton ügyvezetője.

A WPP csoporthoz tartozó Hill+Knowlton a világ elsőként alapított pr-ügynöksége volt, ma az egyik globális vezető kommunikációs ügynökség, amely 43 országban 81 irodával szolgálja ki ügyfeleit és több, mint 2200 munkatársat foglalkoztat. Ügyfelei listáján megtalálható a Fortune 500 cégek közel fele és vezető irodákkal rendelkezik a világ legnagyobb gazdasági és politikai központjaiban.

Az 1991-ben alapított budapesti iroda az első multinacionális pr-ügynökség volt Magyarországon a rendszerváltás után és napjainkban egyike a vezető kommunikációs ügynökségeknek, amely full service szolgáltatást biztosít ügyfelei számára. Az ügynökség kiemelt szakterületei a reputációmenedzsment, vállalati és márkakommunikáció, CSR, Issue Management, Public Affairs, kríziskommunikáció és a digitális kommunikáció. Az elmúlt években az ügynökség négy alkalommal szerzett első helyet a PR Rapid Randi versenyen, több alkalommal nyert Arany Lollipop és Kreatív Prizma díjat és döntős lett az Arany Penge és a European Excellence Awards versenyeken.
(BrandTrend)