Kategória: Aktuális.

Tervek szerint az Innék egy Sopronit nevű Facebook-oldalon számol be minden érdekességről, kulisszatitokról, ami a sportolókkal történik a világjátékon. „Számomra nagy megtiszteltetés, hogy a Soproni engem választott, és én lehetek a piacvezető márka szeme és füle az Olimpián. Nagyon várom már, hogy a Facebookon tudósíthassam a fogyasztókat, olvasókat a londoni történésekről. Ez lesz az első alkalom, hogy családanyaként, és már nem aktív sportolóként veszek részt az ötkarikás játékokon. Izgatott vagyok, és férjemmel együtt nagyon várjuk már az utazást” – mondta Kovács Ági. 

Idén a teljes magyar keret számíthatott a Soproni fogyasztók támogatására, akik a közösségi oldalon rengeteg buzdító üzenetet küldtek az olimpiára indulóknak. A Facebook játék során legtöbb voksot begyűjtők olimpiai utat nyertek, így Ági nemcsak férjével utazik, de a Soproni fogyasztóinak 6 fős delegációját is vezeti majd. „A sport támogatása kiemelten fontos számunkra. Az Olimpiai Csapatért sokan szorítanak majd itthon az olimpia ideje alatt, mi pedig szerettük volna ezt a közösségi élményt, az együtt szurkolást valamilyen módon a sportolók számára is kifejezni. A szurkolói üzenetek online eljuttatása kiválóan alkalmas erre a célra” – nyilatkozta Tóth Gergely, a vállalat stratégiai kommunikációs menedzsere.

Az üzenetek mellett, a sportbarátok az Olimpia ideje alatt is kifejezhetik támogatásukat, ha elmennek az Akvárium Klubba, ahol minden nap közösen szurkolhatnak a magyar csapat sikeréért. Sőt a Soproni a londoni magyarokról sem feledkezett el. Az ottani magyar szurkolói klub támogatójaként, Angliában is frissen csapolt Soproni sörrel a kézben élvezhetik honfitársaink a magyar nyelvű olimpiai közvetítéseket.
(BrandTrend)