Kategória: Aktuális.

Piaci információk szerint azonban nem sikeres víruskampányról, hanem egy Facebook hibáról van szó, amely a Lancôme nemzetközi oldalainak egyesítése miatt alakult ki. A növekedés elképesztő tempót diktál: eddig soha nem látott mértékben, jelenleg percenként legalább 300 rajongóval növekszik a Lancôme Magyarország Facebook tábora a Front Page Communications által üzemeltetett Fészbuker.hu adatai szerint.

A tegnap hajnalban még csak 8 ezer lájkolóval rendelkező márkaoldal jelenleg már a top 5 legnagyobb magyar oldal közé került, a mérhető rajongószám szerint ugyanis több mint 600 ezren csatlakoztak hozzá egyetlen délelőtt alatt.

A Fészbuker.hu Facebook oldalán olvasható vélemények alapján azonban nagyon valószínű, hogy nem az eddigi legsikeresebb közösségi víruskampánynak lehetünk tanúi:.a lehetséges magyarázat szerint sok nagy márkához hasonlóan a Lancôme is egyesíti helyi (országonkénti) oldalait és jövőben egy nagy ernyőoldalt üzemeltet, ennek az összevonásnak a során viszont a helyi oldalakon is megjelenik az összesített oldal rajongószáma.

A Front Page Communications szakértői szerint ha ez valóban így van, akkor az hamarosan kiderül, hiszen akkor a helyi oldalak megszűnnek vagy pedig visszatérnek az eredeti, kisebb létszámra.
(BrandTrend)