Kategória: Aktuális.

Ezáltal a mobilszolgáltató cégeket is támogatja az ügyfél-elégedettség növelésében, illetve a komplex felhasználói igények felmérésében és kezelésében.

A WDS saját fejlesztésű, felhő-alapú megoldása, a GlobalMine ugyanis képes azonnali technikai háttértámogatást biztosítani azoknak, akiknek segítségre van szükségük a mobilkészülékükben, vagy az azon futatott szolgáltatásokban keletkezett hiba kijavításában. A GlobalMine használatával a szolgáltató feldolgozza, értékeli, és megoldást is kínál a felmerült problémára függetlenül a készülék típusától, márkájától. Ennek köszönhetően a felhasználók rövid időn belül hatékony segítséget kapnak az adott eszköz, illetve szolgáltatás további használatához, anélkül, hogy értékes időt kellene vesztegetniük a szervizelésre.

Az akvizíció költségét üzleti titokként kezeli mindkét cég.
(BrandTrend)