Kategória: Aktuális.

T-Systems Magyarország új marketing vezetőjeként Bánhegyi Zsófia feladata a cég marketingkommunikációs tevékenységének irányítása. A hazai és multinacionális vállalati, illetve a közigazgatási szektorban szerzett szakmai tapasztalatait eredményesen hasznosíthatja a leányvállalatok egyesítésével létrejövő, teljes körű termékportfóliót nyújtó infokommunikációs (ICT) szolgáltató működésének támogatásában.


Bánhegyi Zsófia a Budapesti Közgazdaságtudomány Egyetemen szerzett közgazdász diplomát, majd az Eötvös Loránd Tudományegyetemen jogi szakokleveles közgazdász képesítést, illetve tanulmányokat folytatott a London School of Economics egyetemen. Szakmai pályafutását a Nestlé Magyarországnál kezdte marketingkommunikációs és termékmenedzsment területen, majd a KLM Holland Királyi Légitársaság közép-kelet európai központjában dolgozott regionális marketing és Customer Relationship Management (CRM) feladatokat ellátva közép-európai termékmenedzserként, majd Közép-Kelet Európáért felelős loyalty menedzserként. Ezt követően csatlakozott a Heti Válasz Kiadóhoz, ahol lapigazgató-helyettesként felügyelte a terjesztési, marketing, hirdetés-, és konferenciaszervezési területek felépítését és működését. 2010 júniusától a Nemzeti Fejlesztési Minisztérium kommunikációs vezetői pozícióját töltötte be, ezt követően az egyes nemzetközi pénzügyi szervezetekkel való kapcsolattartásért felelős tárca nélküli miniszterek kabinetének tagjaként irányította a kapcsolódó hazai és nemzetközi kommunikációs tevékenységet.

Sümegi Zsuzsanna, a pozíciót eddig betöltő vezető távozik a cégtől. Marketing vezetőként 2008-ban Sümegi Zsuzsanna irányította a Magyar Telekom IT infrastruktúra megoldásokért felelős cégeinek (KFKI-LNX, BCN, ICON) összeolvadásával létrejövő KFKI brandjének újra pozicionálását. A Telekom Vállalati Szolgáltatások Üzletágnak marketing vezetőjeként kialakította a kis- és középvállalati körben bevezetett felhőalapú Virtualoso szolgáltatások, valamint a My-T-Systems online kiszolgáló portál piaci bevezetésének kommunikációs stratégiáját. Munkájával hozzájárult a T-Systems márka hazai bevezetéséhez.

A T-Systems Magyarország a Magyar Telekom 100%-os tulajdonú leányvállalataként a hazai infokommunikációs (ICT) piac vezető szolgáltatója. A T-Systems Magyarország elsődleges célja, hogy nagyvállalati és a közszférához tartozó ügyfeleit teljes körű ICT portfolióval szolgálja ki, hatékonyan támogatva működésüket és versenyképességüket.
(BrandTrend)