Kategória: Aktuális.

A legtöbben azt gondolják, hogy a közönség építés, vagy a marketing úgy történik, hogy az ember fejében megjelenik a közönség, az ügyfél és a professzionális szakember ezt szolgálja ki, fejben tartva az elvárásokat és vágyakat.

Én nem láttam még senkit, aki így dolgozott volna, sőt szerintem nincs olyan se, hogy közönség, vagy “piac”, még csak tipikus karakterek sincsenek, lehet talán általánosítani és a látható közönség egyfajta átlagának írni/célozni, de kevés hasznos következtetésre juthatunk ebből.

Sokkal inkább közös utak vannak, amikbe jól illeszkednek bizonyos történetek. Mész az úton, elmesélsz történeteket és vannak, akik veled tartanak, mert hasonló úton járnak mint te. Egy bizonyos területen – pl. munkában – hasonló úton keresitek az élet értelmét, hasonló problémákkal szembesültök és hasonló kihívásokat küzdötök le.

A történet a legjobb…

Tovább