Kategória: Aktuális.

Az arculatfiatalítási munkát a Carbon Group Communication látta el.

Molnár Réka Kata, a BB márkamenedzsere elmondta, hogy az elmúlt években ATL-ben szinte kizárólag boraikat hirdették, ezért kerültek idén a pezsgők terítékre: “Felfrissítettük a BB Pezsgő  arculatát, az egyedi kommunikációs vonallal párhuzamosan új key visualt alakítottunk ki, amely szándékaink szerint vidám, fiatalos és zeneközpontú”.


“Aki hirdetett már fiataloknak, tudja, milyen nehéz megtalálni őket, de még ennél is nehezebb elérni, hogy figyeljenek is ránk. Külföldön már láthattunk rá példát, hogy egy márka klippel támogat egy neves zenészt, cserébe pedig termékelhelyezést kér. Péterfy Bori ideális választás volt, pont azt képviseli, amit a BB Pezsgő is akar: bulit és jó hangulatot kifulladásig.” – mondta Papp Péter, a Carbon Group Communication kreatívigazgatója.

A Csodaidő címet viselő klip, bár a márka kommunikációja szempontjából egyfajta kísérlet, mégis szervesen illeszkedik a BB Pezsgő „A buli ott van, ahol te” szlogennel futó új kampányába. Az együttműködés ráadásul nem áll meg a klipnél, hiszen a BB évek óta közel 200 ezer embert megmozgató Boglári Szüreti Fesztiváljának egyik fő attrakciója Péterfy Bori koncertje lesz. A filmet Merényi Dávid és Gács Tamás rendezte.

(BrandTrend)