Kategória: Aktuális.

 „Hass, alkoss, gyarapodj!- Engedd, hogy a rich media gazdagítson” címmel márciusban a CEMP Sales House és az Adverticum közös kreatív pályázatot hirdetett. A nevezett kampányok április 9. és június 10. között valósultak meg a CEMP Sales House rich media felületein és az Adverticum AdServer kiszolgálásában.

A verseny meghirdetésének célja az volt, hogy felhívja a hirdetők, az ügynökségek és a kreatív szakemberek figyelmét a rich media formátumokban rejlő lehetőségekre. Az Adverticum AdServer mérései is azt mutatják, hogy a rich media hatékonyan elősegíti a felhasználók bevonását és a branding kampánycélok elérését.

A nyertes pályázatokat egy öttagú szakmai zsűri választotta ki: Balatoni Emese (Adverticum), Merényi Dániel (Napirajz, Merényi kerékpárok), Román Balázs (Kreatív), Sixx (Comment:com) és Karotta (Index).

Az első helyezett a NIKE „Summer of Football” kampánya lett egy flipside display formátummal, melynek kreatív készítője Hovanecz Szabolcs volt a Mindsharetől, és az Index címlapján volt látható.

1. helyezett:

•Hirdető: Nike
•Kampány: Summer of Football
•Kreatív: flipside
•A kreatív készítője: Hovanecz Szabolcs, Mindshare
•Médiaügynökség: Mindshare

2. helyezett:
•Hirdető: Generali Providencia
•Kampány: Generali Időjárás
•Kreatív: billboard+layer
•A kreatív készítője: Asztalos Gergely art director és Sarkadi-Tóth Ákos tervezőgrafikus, HD Group Kft.
•Médiaügynökség: Maximize

3. helyezett
•Hirdető: Ford
•Kampány: Ranger
•Kreatív: slider
•A kreatív készítője: Haska Dániel, Wunderman Kft.
•Médiaügynökség: Mindshare

4. helyezett:
•Hirdető: LG
•Kampány: TV
•Kreatív: panorama
•A kreatív készítője: Édes Levente, Appaloosa Communication Group Kft.
•Médiaügynökség: Mindshare

5. helyezett:
•Hirdető: Opel
•Kampány: Legendák
•Kreatív: interstitial
•A kreatív készítője: MRM
•Médiaügynökség: Carat Hungary

6. helyezett:
•Hirdető: Sony
•Kampány: Májusi kampány
•Kreatív: XL layer
•A kreatív készítője: Faragó Dániel és Vörös István, Bunt24

Az első hat helyezett kreatív megoldásai megtekinthetők a CEMP Sales House blogján.

(BrandTrend)