Kategória: Aktuális.

Az Invitelnél feladata lesz az ügyfélközpontú és versenyképes termék- és szolgáltatási portfólió kialakítása, fejlesztése.

Az elmúlt 20 évben jelentős szakmai tapasztalatokra tett szert a hazai telekommunikációs szektorban és kiterjedt tapasztalatokkal rendelkezik a termékmenedzsment és üzletfejlesztés területén. Korábban a Magyar Telekomnál és elődvállalatainál töltött be vezető pozíciókat.

2010 végétől – az Invitelhez történő csatlakozásáig – a Malév Magyar Légiközlekedési Vállalat marketingigazgatójaként tevékenykedett, ahol a marketing, termék-menedzsment, termékfejlesztés és e-business területek koordinálásáért felelt. Langsteiner Marianne érkezése még dinamikusabb fejlődését és az ügyféligényeket messzemenőkig figyelembe vevő alakításokat jelent, tovább erősítve az Invitel, mint a családok és helyi közösségek tv, internet és telefon szolgáltatójának pozícióját.

langsteiner_marianne_invitel

"Az Invitel az elmúlt hónapokban a megújulás útjára lépett, ebben folyamatban szeretnék én is aktív szerepet vállalni. Szívesen jöttem az Invitelhez, mert úgy látom, hogy az új termékportfolió, a nagy ívű technológia fejlesztések és az új menedzsment által meghatározott célok sikerre vihetőek. Minden egy irányba mutat: az Invitel szeretné ügyfelei számára a legmodernebb technológiát és a legmagasabb színvonalú szolgáltatásokat biztosítani, hogy az otthoni televíziózás, internetezés az egész család számára igazi élményt jelenthessen" – fogalmazott Langsteiner Marianne, az Invitel új termékfejlesztés és termékmenedzsment igazgatója.

Korábban az Invitel április 16-ai hatállyal szintén volt Magyar telekomos vezetőt,  Liptay Gabriellát nevezte ki az újonnan létrehozott marketingkommunikációs igazgatói pozícióra.
(BrandTrend)