A 2011-ben végzett hírnévmenedzsment tevékenységgel illetve kampányokkal pályázható díjat azon ügynökségek nyerhetik el, amelyek a maximálisan megszerezhető 100 pontból legalább 80-at összegyűjtenek.
Hírnévmenedzsment kategóriában olyan, a 2011-es évben folyamatos, de minimum 6 hónapon keresztül az ügyfél számára végzett, több PR szakterületre kiterjedő ügynökségi tevékenységgel lehet pályázni, amely mérhetően hozzájárul a vállalat/szervezet reputációjának javításához, a hírnév fejlesztéséhez, megőrzéséhez, az esetlegesen sérült hírnév helyreállításához.
Kommunikációs kampány kategóriában olyan, a 2011-es évben végzett, időben egyértelműen behatárolható, mérhető eredménnyel rendelkező kommunikációs aktivitásokat vár a Szövetség, amelyek a PR-szakma klasszikus szakterületei közül legalább egyet azonosítanak, és módszertanukban többféle megoldást is hasznosítanak (a digitális kommunikációtól a rendezvényszervezésig).
"A szakmaiság és a minőségi munka elismertetésére törekszünk. Célunk, hogy láthatóvá és követhetővé is tegyük a hazai PR-szakmában megszülető teljesítményeket, megoldásokat és tartalmakat. A Sándor Imre Díjjal egyrészt a hazai PR-szakma egyik első teoretikusa, másrészt pedig a hazai szolgáltató cégek legkiválóbbjai előtt kívánunk tisztelegni. Minél többet mutatunk meg a szakma gyakorlati működéséből, annál kevésbé lehet félreérteni, vulgarizálni és/vagy összetéveszteni a PR-szakmát másokkal, annál kevésbé lehet csupán manipulációnak, megtévesztésnek, reklámnak és bármi másnak tekinteni." – nyilatkozta Dr. Szeles Péter, a MPRSZ elnöke.
A pályázatokat elbíráló zsűri a Magyar PR Szövetség elnökségének és jogi tagjainak képviselőiből áll:
Dr. Szeles Péter, az MPRSZ elnöke
Mayer Zsolt, az MPRSZ vállalatokért felelős alelnöke, a MARS Magyarország Public Affairs igazgatója
Rajné Admecz Ildikó, a BDO igazgatója
Perlaky-Papp József, a BKF docense
Takács János, az Electrolux Lehel Kft vezérigazgatója
Nagy József, a NAV főosztályvezetője, az elnöki kabinet tagja
A zsűri az alábbi iparági bontás szerint oszthat ki díjakat: energiaipar, építőipar, pénzügy, bank és biztosítás, egészségügy, ingatlanügy, FMCG, telekommunikáció és IT, média és szórakozás, technológia, turizmus és vendéglátás, szállítás és közlekedés, non-profit és civil szféra.
A nevezési határidő 2012. június 15. Az eredményhirdetésre a 2012 szeptemberében több szakmai szövetség összefogásával megrendezendő Reklámfesztivál PR-napján kerül sor.
A nevezési díj mindkét kategóriában egységesen 30.000 Ft ÁFA. Azon ügynökségek, amelyek a Magyar Public Relations Szövetség jogi tagjai, korlátlan számú pályázatot nyújthatnak be ingyenesen.
A részletes pályázati kiírás az MPRSZ honlapján elérhető.
(BrandTrend)